Friss termékek online: japán szupermarketlánccal lép partnerségre az Amazon
A Life Corporationnal fogott össze az Amazon Japán, hogy friss termékeket árulhasson online.
A Life Japán első olyan élelmiszer-szupermarketlánca, amely az Amazon Japán Prime Now partnereként árulja majd termékeit. Az új termékek ez év második felétől érhetőek el Tokió egyes részein.
A szolgáltatás elsősorban az idősebb és az elfoglalt emberek életét igyekszik megkönnyíteni azzal, hogy online vásárolhatnak friss élelmiszert.
Jelenleg a Life 273 boltot üzemeltet Japánban, elsősorban a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jal gyorsítja az Amazon az aznapi kiszállítást Európában
Az Amazon bejelentette, hogy a következő 12 hónapban 20 új…
Tovább olvasom >Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
15 ezren a Népligetben: a női futás örömünnepe volt a 30. ALDI Női Futógála
Az utóbbi évek legnagyobb női futóeseményét, a nők, a mozgás…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >