Friss termékek online: japán szupermarketlánccal lép partnerségre az Amazon
A Life Corporationnal fogott össze az Amazon Japán, hogy friss termékeket árulhasson online.
A Life Japán első olyan élelmiszer-szupermarketlánca, amely az Amazon Japán Prime Now partnereként árulja majd termékeit. Az új termékek ez év második felétől érhetőek el Tokió egyes részein.
A szolgáltatás elsősorban az idősebb és az elfoglalt emberek életét igyekszik megkönnyíteni azzal, hogy online vásárolhatnak friss élelmiszert.
Jelenleg a Life 273 boltot üzemeltet Japánban, elsősorban a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >K&H innovációs index: mélyponton a magyar vállalati innováció
A K&H innovációs index 2024 második félévi eredményei a hazai…
Tovább olvasom >Jelentős minimálbér-emelés várható Magyarországon: 2027-re 374 ezer forint lesz a bruttó összeg
Jövőre 9 százalékkal, 2026-ban 13 százalékkal, 2027-ben pedig további 14…
Tovább olvasom >