Friss termékek online: japán szupermarketlánccal lép partnerségre az Amazon
A Life Corporationnal fogott össze az Amazon Japán, hogy friss termékeket árulhasson online.
A Life Japán első olyan élelmiszer-szupermarketlánca, amely az Amazon Japán Prime Now partnereként árulja majd termékeit. Az új termékek ez év második felétől érhetőek el Tokió egyes részein.
A szolgáltatás elsősorban az idősebb és az elfoglalt emberek életét igyekszik megkönnyíteni azzal, hogy online vásárolhatnak friss élelmiszert.
Jelenleg a Life 273 boltot üzemeltet Japánban, elsősorban a nagyvárosokban.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >