Friss, ropogós pékáru – és mind sajátmárkás
A frissensült kenyér, péksütemény ellenállhatatlan illata bevonzza a vevőket a boltba. A PLMA séfje, Berry Pronk az európai boltok pékáruiból válogatott videós kóstolójára. A pékáru erősíti meg leginkább a vásárló és az üzlet kapcsolatát.
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége PLMALive.eu című havi videó hírműsorának séfje, Berry Pronk nem a sarki pékségbe, hanem Európa nagy boltláncaiba ment a jellegzetes süteményeket keresve, hogy konyhájában bemutassa és meg is kóstolja őket. A boltválasztás egyik meghatározó tényezője a friss pékáru részleg. Ráadásul majdnem minden cikkelem sajátmárkás. Némelyik csak az adott láncban kapható, a vevők sokszor kifejezetten ezért a termékért mennek be rendszeresen a boltba.
Lágy és légies
Egy tipikus francia péksütemény a croissant és a csokis párna. A séf a Carrefour termékét választotta bemutatásra. Azt is kiemelte, hogy kevesebb, mit 1 euróért elérhető a ropogós finomság. Lágy a belseje, ropogós a külseje, vajasan dús ízélményt nyújt és valóban friss – meséli el az ízélményt a mesterszakács.
Omlós és krémes
A következő állomás Portugália, ahonnan a friss Pastais de Nata származik, a Continental üzletláncból. Ezek mini méretek, de a szokásos méretűek 35 cent körül elérhetőek és általában hármas kiszerelésben kínálják őket. Roppanósan omlós linzer kosárka édes, sárga, tojásos főzött krémmel töltve, a tetején kicsit karamellizálva. Akár egész nap eleszegetné őket a séf.
Vegán és nagyon almás
Nagy divat az egészséges étrend. A fogyasztók a friss pékáruk között is keresik a kedvezőbb összetételű variánsokat. Ausztria híres arról, hogy sok vegán pékárut kínál, 100%-ban tej- és tejtermék valamint tojásmentes változatokat. A séf a Spar Gourmet választékából egy igazi apfelstrudelt, almásrétest választott. Frissen vették ki a sütőből, mikor elhozta. Fagylalttal, tejszínhabbal desszertként vagy egyszerűen magában útközben elmajszolva is nagyszerű élmény.
Sós és ropogós
A német perecnek nincs párja a világon – vallja Berry Pronk, aki a Lidl választékából hozott kóstolót kevesebb, mint 50 centtért. Tökéletes befejezése egy élelmiszer bevásárlásnak. Hagyományosan formázott, tömör tésztás, sós íz, ropogós külsővel. Alkalmas már az autó felé haladva a parkolóban való elfogyasztásra vagy otthon kis vajjal megkenve bármilyen alkalommal lecsúszik.
Jól látható, hogy az európai kereskedők a vásárlók igényeinek kielégítésére törekszenek a pékáru területén is. Négy kulcsszó vezérli őket: konzisztencia, elérhetőség, frissesség és innováció. Mindez biztosítja, hogy ezek a szemet gyönyörködtető, hívogatóan illatozó finomságok bevonzzák a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >