Friss ízek túróból az ALDI kínálatában
Az ALDI Milfina márkája a tavaszi ízeket viszi az otthonokba márciustól, többféle verzióban, kényelmi termékként. A fűszeres, a tzatzikis és a light túrókészítmény, valamint a szezonális túrótermék igazi kényelmi termékek, amelyek a nap bármely szakában fogyaszthatóak. A termékcsalád készítői gondoltak azokra is, akik ügyelnek vonalaikra, nekik szól a csökkentett zsírtartalmú, light verzió. Az intenzívebb ízek kedvelőinek a fűszeres, a mediterrán konyha szerelmeseinek a tzatzikis változatot kínálják, de a túrótermékek (grill)húsok körete vagy pékáruk mártogatói egyaránt lehetnek – persze felhasználásuknak csak a fantázia szabhat határt.
A 200 grammos kiszerelésben kapható termékekkel az otthoni szakácsok időt spórolhatnak, ráadásul igen kedvező, 249 forintos polci áron érhetőek el az ALDI kínálatában országszerte, szezonálisan, márciustól szeptemberig.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >