Friss ízek túróból az ALDI kínálatában
Az ALDI Milfina márkája a tavaszi ízeket viszi az otthonokba márciustól, többféle verzióban, kényelmi termékként. A fűszeres, a tzatzikis és a light túrókészítmény, valamint a szezonális túrótermék igazi kényelmi termékek, amelyek a nap bármely szakában fogyaszthatóak. A termékcsalád készítői gondoltak azokra is, akik ügyelnek vonalaikra, nekik szól a csökkentett zsírtartalmú, light verzió. Az intenzívebb ízek kedvelőinek a fűszeres, a mediterrán konyha szerelmeseinek a tzatzikis változatot kínálják, de a túrótermékek (grill)húsok körete vagy pékáruk mártogatói egyaránt lehetnek – persze felhasználásuknak csak a fantázia szabhat határt.
A 200 grammos kiszerelésben kapható termékekkel az otthoni szakácsok időt spórolhatnak, ráadásul igen kedvező, 249 forintos polci áron érhetőek el az ALDI kínálatában országszerte, szezonálisan, márciustól szeptemberig.
Kapcsolódó cikkeink
Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >Élelmiszermentés rászorulóknak
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület adománygyűjtő akciója során rekordmennyiségű, összesen 139…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >