Friss ízek túróból az ALDI kínálatában
Az ALDI Milfina márkája a tavaszi ízeket viszi az otthonokba márciustól, többféle verzióban, kényelmi termékként. A fűszeres, a tzatzikis és a light túrókészítmény, valamint a szezonális túrótermék igazi kényelmi termékek, amelyek a nap bármely szakában fogyaszthatóak. A termékcsalád készítői gondoltak azokra is, akik ügyelnek vonalaikra, nekik szól a csökkentett zsírtartalmú, light verzió. Az intenzívebb ízek kedvelőinek a fűszeres, a mediterrán konyha szerelmeseinek a tzatzikis változatot kínálják, de a túrótermékek (grill)húsok körete vagy pékáruk mártogatói egyaránt lehetnek – persze felhasználásuknak csak a fantázia szabhat határt.
A 200 grammos kiszerelésben kapható termékekkel az otthoni szakácsok időt spórolhatnak, ráadásul igen kedvező, 249 forintos polci áron érhetőek el az ALDI kínálatában országszerte, szezonálisan, márciustól szeptemberig.
Kapcsolódó cikkeink
Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >HELL Boxing Kings – Budapestre érkezik a küzdősport új korszaka
A küzdősport rajongói számára idén nyáron újra lángra kap a…
Tovább olvasom >