Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh Corner üzletét a MOL. Az egyetemi környezetbe illesztett kávézó a Közgáz Campuson, a Fővám tér felőli bejáratnál található, és január 20-tól várja vendégeit.

Január 20-án nyitottak
A Fresh Corner koncepciója tíz évvel ezelőtt indult útjára, hogy megreformálja a töltőállomások élelmiszerkínálatát, és olyan színvonalas gasztronómiai élményt nyújtson, amely az utazókat és a helyieket egyaránt megszólítja. A Fresh Corner üzletek középpontjában a frissesség, a változatos ételek és a barátságos kiszolgálás állnak.
A SHAPE TOMORROW stratégia részeként
A Fresh Corner a MOL „SHAPE TOMORROW” 2030+ stratégiájának része, amelynek célja, hogy a vállalat közelebb kerüljön a fogyasztókhoz, és olyan szolgáltatásokat kínáljon, amelyek valódi igényeket elégítenek ki. Az egyetemi helyszínek megnyitása a fiatal generációk megszólítását célozza. A Corvinus előtt a MOL a Gellért Campuson is nyitott Fresh Corner üzletet.
Egyedülálló gasztronómiai élmény a Közgáz Campuson
A Corvinus Egyetemen megnyílt Fresh Corner kávézó január 20-tól várja vendégeit. A kávézó nemcsak az egyetemisták, hanem bárki által látogatható, és a megszokott Fresh Corner minőségi és friss ételeket kínálja. A nyitás különleges időszakra, a vizsgaidőszak közepére esett, így a február 17-i szemeszterkezdésre egy speciális „Welcome back” ajánlattal készülnek.
Rekordszámok és sikerek
Styaszny Endre, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Fresh Corner 10 éves jubileumának évében nyithatjuk meg új kávézónkat a Budapesti Corvinus Egyetemen. A 2024-ben eladott, rekordszámú, több mint 10 millió hot-dog sikere is azt mutatja, hogy a minőség és a frissesség iránti elvárás nemcsak az utazók, hanem a fiatal generáció számára is kiemelten fontos.”
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >