Fresh Corner kávézó nyílt a Budapesti Corvinus Egyetemen
Új helyszínen, a Budapesti Corvinus Egyetemen nyitotta meg legújabb Fresh Corner üzletét a MOL. Az egyetemi környezetbe illesztett kávézó a Közgáz Campuson, a Fővám tér felőli bejáratnál található, és január 20-tól várja vendégeit.

Január 20-án nyitottak
A Fresh Corner koncepciója tíz évvel ezelőtt indult útjára, hogy megreformálja a töltőállomások élelmiszerkínálatát, és olyan színvonalas gasztronómiai élményt nyújtson, amely az utazókat és a helyieket egyaránt megszólítja. A Fresh Corner üzletek középpontjában a frissesség, a változatos ételek és a barátságos kiszolgálás állnak.
A SHAPE TOMORROW stratégia részeként
A Fresh Corner a MOL „SHAPE TOMORROW” 2030+ stratégiájának része, amelynek célja, hogy a vállalat közelebb kerüljön a fogyasztókhoz, és olyan szolgáltatásokat kínáljon, amelyek valódi igényeket elégítenek ki. Az egyetemi helyszínek megnyitása a fiatal generációk megszólítását célozza. A Corvinus előtt a MOL a Gellért Campuson is nyitott Fresh Corner üzletet.
Egyedülálló gasztronómiai élmény a Közgáz Campuson
A Corvinus Egyetemen megnyílt Fresh Corner kávézó január 20-tól várja vendégeit. A kávézó nemcsak az egyetemisták, hanem bárki által látogatható, és a megszokott Fresh Corner minőségi és friss ételeket kínálja. A nyitás különleges időszakra, a vizsgaidőszak közepére esett, így a február 17-i szemeszterkezdésre egy speciális „Welcome back” ajánlattal készülnek.
Rekordszámok és sikerek
Styaszny Endre, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője elmondta: „Nagy örömünkre szolgál, hogy a Fresh Corner 10 éves jubileumának évében nyithatjuk meg új kávézónkat a Budapesti Corvinus Egyetemen. A 2024-ben eladott, rekordszámú, több mint 10 millió hot-dog sikere is azt mutatja, hogy a minőség és a frissesség iránti elvárás nemcsak az utazók, hanem a fiatal generáció számára is kiemelten fontos.”
Kapcsolódó cikkeink
Mol-felmérés: a magyar autóvezetők 83 százaléka fontosnak tartja a fenntartható forrásból származó üzemanyag használatát
A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >