Ingyenes online szolgáltatások
Az INNO-4-AGRIFOOD platform tanácsadást, ingyenes okoseszközt és online tréninget kínál minden ágazati vállalkozásnak és innovációs tanácsadónak, hogy támogassák a nemzeti és nemzetközi együttműködéseket ezzel is fokozva az ágazat versenyképességét és fejlődését. Az INNO-4-AGRIFOOD projekt az Európai Unió Horizont 2020 kutatási és innovációs programjában nyert támogatást, és görög, olasz, szerb, német, holland, magyar szervezetek partnerségével valósult meg.
A projekt célja az európai agrár-élelmiszeripar több mint 11 millió kis- és középvállalkozásának ösztönzése és támogatása az online együttműködésre. Ennek érdekében hozták létre az ágazati szereplők aktív bevonásával az ingyenes és újszerű támogatási szolgáltatásokat, okoseszközöket, valamint e-learning tanfolyamokat kínáló INNO-4-AGRIFOOD online felületet. Az INNO-4-AGRIFOOD szolgáltatásokat az agrár-élelmiszeripar kis- és középvállalkozásainak igényeihez igazították. Ennek keretei között a vállalkozásokat egyéni tanácsadás formájában segítik innovációs lehetőségeik felmérésében és kihasználásában, a tanácsadókat pedig felkészítik ennek felismerésére. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >Árukereső.hu: ezt veszik itthon és a régióban a neten kánikula idején
A nyári hőség egyre intenzívebbé válik, és nem csak Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >