Frankó Kapitány ismét színre lép
Az Arany Ászok új reklámfilmjében azok lehetnek a Frankó Klub tagjai, akik kiállnak magukért és a véleményükért. A kampányt a Human Telex Advertising & Event jegyzi.
Az Arany Ászok nemrég új platformra helyezte kommunikációját: a frankóság a sallangmentes, egyenes beszédet és tetteket testesíti meg a sörmárka közönsége számára.
Az Arany Ászok Frissenszűrt bevezetése után a brand új arca, Frankó Kapitány most újra színre lép: három új reklámfilmben segít abban főszereplőinknek, hogy kiálljanak magukért, és kiderüljön, a frankóságot mindenki értékeli. Hiszen nap mint nap kerülünk mi is olyan helyzetbe, amikor választanunk kell: vagy megmondjuk őszintén a véleményünket, vagy hagyjuk, hogy a körülmények legyőzzenek minket. Számtalanszor tudjuk, mit kellene mondanunk, mégsem merjük. Akik azonban vállalják önmagukat, a jutalmuk nem marad el: beléphetnek a Frankó Klubba.
A kampány kreatív koncepcióján és kivitelezésén a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozott a Dreher Sörgyárak Zrt.
Kapcsolódó cikkeink
100 év után újraindul a Haggenmacher sörfőzde
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tömeggel és borsos árakkal indult az Oktoberfest Münchenben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A GVH Digitális Tudatosság Programja segít felismerni a trükköket, amikkel a reklámok befolyásolnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét elnyerte a PENNY a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hová került az országban 288 millió adag élelmiszerfelesleg?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Esik a vaj nemzetközi ára – az ALDI azonnal árat csökkent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >