Frankó Kapitány ismét színre lép
Az Arany Ászok új reklámfilmjében azok lehetnek a Frankó Klub tagjai, akik kiállnak magukért és a véleményükért. A kampányt a Human Telex Advertising & Event jegyzi.
Az Arany Ászok nemrég új platformra helyezte kommunikációját: a frankóság a sallangmentes, egyenes beszédet és tetteket testesíti meg a sörmárka közönsége számára.
Az Arany Ászok Frissenszűrt bevezetése után a brand új arca, Frankó Kapitány most újra színre lép: három új reklámfilmben segít abban főszereplőinknek, hogy kiálljanak magukért, és kiderüljön, a frankóságot mindenki értékeli. Hiszen nap mint nap kerülünk mi is olyan helyzetbe, amikor választanunk kell: vagy megmondjuk őszintén a véleményünket, vagy hagyjuk, hogy a körülmények legyőzzenek minket. Számtalanszor tudjuk, mit kellene mondanunk, mégsem merjük. Akik azonban vállalják önmagukat, a jutalmuk nem marad el: beléphetnek a Frankó Klubba.
A kampány kreatív koncepcióján és kivitelezésén a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozott a Dreher Sörgyárak Zrt.
Kapcsolódó cikkeink
Időutazó IPA
A Dreher Sörgyárak Sörműhelyének különleges márkája, az ANTL, 2021 óta…
Tovább olvasom >Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >