Frankó Kapitány ismét színre lép
Az Arany Ászok új reklámfilmjében azok lehetnek a Frankó Klub tagjai, akik kiállnak magukért és a véleményükért. A kampányt a Human Telex Advertising & Event jegyzi.
Az Arany Ászok nemrég új platformra helyezte kommunikációját: a frankóság a sallangmentes, egyenes beszédet és tetteket testesíti meg a sörmárka közönsége számára.
Az Arany Ászok Frissenszűrt bevezetése után a brand új arca, Frankó Kapitány most újra színre lép: három új reklámfilmben segít abban főszereplőinknek, hogy kiálljanak magukért, és kiderüljön, a frankóságot mindenki értékeli. Hiszen nap mint nap kerülünk mi is olyan helyzetbe, amikor választanunk kell: vagy megmondjuk őszintén a véleményünket, vagy hagyjuk, hogy a körülmények legyőzzenek minket. Számtalanszor tudjuk, mit kellene mondanunk, mégsem merjük. Akik azonban vállalják önmagukat, a jutalmuk nem marad el: beléphetnek a Frankó Klubba.
A kampány kreatív koncepcióján és kivitelezésén a Human Telex Advertising & Eventtel dolgozott a Dreher Sörgyárak Zrt.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >