Franciaországi jelenlétét erősíti a McCain
A fagyasztott burgonyatermékek kanadai székhelyű gyártója, a McCain Foods 350 millió eurónál is nagyobb összeget (377,8 millió dollárt) ruház be franciaországi termelő létesítményeinek fejlesztésébe és versenyképességének növelésébe.
A kanadai csoport közölte, hogy a projekttel fokozni kívánja franciaországi jelenlétét, és „elébe megy a francia piac jövőbeli igényeinek”.
A vállalat szerint a lépés „erősíti franciaországi termelő létesítményeinek versenyképességét és fenntarthatóságát”.
A beruházás 2024 kora nyarától kezdődően több év alatt valósul meg és közel 25%-kal növeli a termelőkapacitást.
A lépést az elmúlt nyolc év során az országban található három gyártóüzemben végrehajtott 125 millió euró összértékű beruházás előzte meg.
A vállalat jelenleg három franciaországi telephelyén évente körülbelül 1 millió tonna burgonyát dolgoz fel, amely volumen a beruházás révén 1,3 millió tonnára fog nőni. A McCain jelenleg 600.000 tonna, a beruházás eredményeképpen pedig majd 750.000 tonna készterméket állít elő Franciaországban.
A beruházás a Franciaországban tovább növekedni kívánó vállalat vezérigazgatója szerint jól demonstrálja a McCain elkötelezettségét minden franciaországi partnere – mintegy 800 termelője, disztribútorai, vásárlói, fogyasztói és 1000 munkavállalója – iránt.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Franciaországban lassult az éves infláció júniusban
Franciaországban 2,2 százalékra mérséklődött az éves fogyasztói áremelkedés mértéke júniusban…
Tovább olvasom >Tejitalok gyártásába invesztál a dán Arla
Az Arla Foods egy tőkeberuházással kívánja támogatni a Starbucks és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >