Franciaországi jelenlétét erősíti a McCain
A fagyasztott burgonyatermékek kanadai székhelyű gyártója, a McCain Foods 350 millió eurónál is nagyobb összeget (377,8 millió dollárt) ruház be franciaországi termelő létesítményeinek fejlesztésébe és versenyképességének növelésébe.
A kanadai csoport közölte, hogy a projekttel fokozni kívánja franciaországi jelenlétét, és „elébe megy a francia piac jövőbeli igényeinek”.
A vállalat szerint a lépés „erősíti franciaországi termelő létesítményeinek versenyképességét és fenntarthatóságát”.
A beruházás 2024 kora nyarától kezdődően több év alatt valósul meg és közel 25%-kal növeli a termelőkapacitást.
A lépést az elmúlt nyolc év során az országban található három gyártóüzemben végrehajtott 125 millió euró összértékű beruházás előzte meg.
A vállalat jelenleg három franciaországi telephelyén évente körülbelül 1 millió tonna burgonyát dolgoz fel, amely volumen a beruházás révén 1,3 millió tonnára fog nőni. A McCain jelenleg 600.000 tonna, a beruházás eredményeképpen pedig majd 750.000 tonna készterméket állít elő Franciaországban.
A beruházás a Franciaországban tovább növekedni kívánó vállalat vezérigazgatója szerint jól demonstrálja a McCain elkötelezettségét minden franciaországi partnere – mintegy 800 termelője, disztribútorai, vásárlói, fogyasztói és 1000 munkavállalója – iránt.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
125 millió euró értékű megállapodást írt alá az Aldi és a Dawn Meats Írországban
Az Aldi Írország a múlt héten jelentette be, hogy 125…
Tovább olvasom >Nőtt a Magyarországon működő francia élelmiszeriparhoz kötődő vállalatok száma is
Magyarországon 544 francia tulajdonú vállalat működik, csaknem 11 százalékkal több,…
Tovább olvasom >60 millió eurót tervez beruházni finnországi sajtüzemébe a Valio
A Valio közlése szerint a beruházás célja a jelenlegi gyártóberendezés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >