Franciaországban nyit leányvállalatot a Beam Suntory
A Beam Suntory 2024 januárjában indítja el leányvállalatát Franciaországban, és ezzel a Maker’s Mark és a Yamazaki tulajdonosa saját utat épít Európa legnagyobb whisky-piacára.
Az új iroda a kereskedelmi üzletágat külön értékesítési, marketing és vállalati csapattal fogja támogatni, amelyet a vállalathoz franciaországi igazgatóként 2023 februárjában csatlakozott Anne Miller vezet.
– A Beam Suntory tovább gyorsítja prémiumizációs stratégiáját, amely kiterjed prémium és presztízs portfóliójának kiépítésére olyan kulcsfontosságú városokban, mint Párizs – mondta Miller.
– Franciaország, a luxus világszinten vezető központjaként és egyben Európa legnagyobb whisky-piacaként már most is fontos szerepet játszik a Beam Suntory életében. A franciaországi leányvállalat létrehozása lehetővé teszi a könnyebb kapcsolódást globális márkáinkkal és csapatainkkal annak érdekében, hogy a növekedés újabb lendületet kapjon, és további értéket tudjunk nyújtani vásárlóinknak.
Az új vállalat közvetlenül felel majd a Beam Suntory portfóliójának – így a Jim Beam, a Roku, a Bowmore, a Courvoisier, a Yamazaki és a Maker’s Mark termékeknek – a marketingjéért és forgalmazásáért az országban.
– A Beam Suntory France elindítása a Beam Suntory európai tevékenységének jelentős bővítését jelenti, és jelzi a francia piacba vetett hosszú távú bizalmunkat, valamint a prémium márkák portfóliójában rejlő lehetőségeket – mondta Jurij Grebenkin, a Beam Suntory nemzetközi elnöke.
– Ahogy a Beam Suntory világszerte egyre több helyen van jelen, izgatottan nézünk a jövő elébe, hiszen célunk, hogy a világ legelismertebb prémium szeszesitalgyártó vállalatává váljunk.
Kapcsolódó cikkeink
Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >Elindul a TikTok Shop Németországban, Franciaországban és Olaszországban
Tovább bővíti európai e-kereskedelmi tevékenységét a TikTok: mostantól a német,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >