Francia gyümölcsitalmárkát vett a Coca-Cola
Megállapodott a Coca-Cola az Alizéval a francia Tropico márka felvásárlásáról, ami az italgyártó óriás gyümölcslépiaci növekedését hivatott támogatni. Ez az első francia márka, amelyet a Coca-Cola megszerzett. A Tropico-italok Franciaországban és Belgiumban dobozban és PET-palackban kaphatók, és az értékesítésükből származó éves bevétel tavaly elérte a 34 millió dollárt.
Ezzel a Coca-Cola újabb lépést tett afelé, hogy az elmúlt években folyamatosan bővülő gyümölcslépiac egyik meghatározó szereplőjévé váljon. A vállalat vizsgálja a márka más piacokra való kiterjesztését is az elkövetkező hónapokban.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Svájci foodtech cég vásárolta fel a méhek nélküli méztechnológiát fejlesztő MeliBiót
A svájci központú FoodYoung Labs felvásárolta a kaliforniai MeliBio-t, amely…
Tovább olvasom >Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >