Francia gyümölcsitalmárkát vett a Coca-Cola
Megállapodott a Coca-Cola az Alizéval a francia Tropico márka felvásárlásáról, ami az italgyártó óriás gyümölcslépiaci növekedését hivatott támogatni. Ez az első francia márka, amelyet a Coca-Cola megszerzett. A Tropico-italok Franciaországban és Belgiumban dobozban és PET-palackban kaphatók, és az értékesítésükből származó éves bevétel tavaly elérte a 34 millió dollárt.
Ezzel a Coca-Cola újabb lépést tett afelé, hogy az elmúlt években folyamatosan bővülő gyümölcslépiac egyik meghatározó szereplőjévé váljon. A vállalat vizsgálja a márka más piacokra való kiterjesztését is az elkövetkező hónapokban.
Kapcsolódó cikkeink
Fogápolási márkákat vásárolt a Katjes a Henkeltől
A Katjes bejelentette a Henkel szájápolási üzletágának, így a márkajogoknak…
Tovább olvasom >235 DIA üzlet kerül a spanyol Alcampóhoz
Az Auchan spanyol leányvállalata, az Alcampo 235 üzlet és raktár…
Tovább olvasom >A Heineken felvásárolta a Beavertown angol kézműves sörgyártót
A Heineken teljes tulajdonába került a Beavertown kézműves sörgyártó vállalat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nincs még meg az Amazon a szupermarketek sikerreceptje
Egyelőre várat magára az Amazon sokak által rettegett sikere az…
Tovább olvasom >Hidrogénmeghajtású kamionokkal szállít a német REWE
A német REWE kiskereskedelmi vállalat a Köln-Langelasban található logisztikai központjából…
Tovább olvasom >Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését…
Tovább olvasom >