Francia gyümölcsitalmárkát vett a Coca-Cola
Megállapodott a Coca-Cola az Alizéval a francia Tropico márka felvásárlásáról, ami az italgyártó óriás gyümölcslépiaci növekedését hivatott támogatni. Ez az első francia márka, amelyet a Coca-Cola megszerzett. A Tropico-italok Franciaországban és Belgiumban dobozban és PET-palackban kaphatók, és az értékesítésükből származó éves bevétel tavaly elérte a 34 millió dollárt.
Ezzel a Coca-Cola újabb lépést tett afelé, hogy az elmúlt években folyamatosan bővülő gyümölcslépiac egyik meghatározó szereplőjévé váljon. A vállalat vizsgálja a márka más piacokra való kiterjesztését is az elkövetkező hónapokban.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja három kelet-európai üzemét a Bell Food Group Eisberg leányvállalata
A svájci Bell Food Group bejelentette, hogy Eisberg leányvállalata eladja…
Tovább olvasom >Közel 3,5 milliárd euróért veszi meg a DoorDash a Deliveroo-t
Amerikai riválisa, a DoorDash tulajdonába kerül a brit székhelyű étel-házhozszállító,…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerzett a Magnit az Azbuka Vkusa prémium üzletláncban
A Magnit, Oroszország egyik legnagyobb kiskereskedelmi lánca többségi részesedést vásárolt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >