Francia gyümölcsitalmárkát vett a Coca-Cola
Megállapodott a Coca-Cola az Alizéval a francia Tropico márka felvásárlásáról, ami az italgyártó óriás gyümölcslépiaci növekedését hivatott támogatni. Ez az első francia márka, amelyet a Coca-Cola megszerzett. A Tropico-italok Franciaországban és Belgiumban dobozban és PET-palackban kaphatók, és az értékesítésükből származó éves bevétel tavaly elérte a 34 millió dollárt.
Ezzel a Coca-Cola újabb lépést tett afelé, hogy az elmúlt években folyamatosan bővülő gyümölcslépiac egyik meghatározó szereplőjévé váljon. A vállalat vizsgálja a márka más piacokra való kiterjesztését is az elkövetkező hónapokban.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi részesedést vásárolt a BeatBoxban az Anheuser-Busch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Podravka a Zvijezda élelmiszeripari csoportot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >23 Unimarkt üzletet vásárol fel a SPAR Ausztriában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A retail-szektor kihívásai: válságállóbbá edződött a kiskereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: tudatos vásárlással a békés ünnepekért, fogyasztóvédelmi tanácsok a karácsonyi időszakra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan kerülhetőek el az online vásárlás bosszúságai?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
