Franchise szuperior 2018
Január 31-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 13. Díjkiosztó Gálája. A Szövetség gálaestje a hazai franchise-szakma legjelentősebb eseménye, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise-hálózatait, valamint franchise-átvevőit díjazzák.
A New York Palace Budapestben tartott Díjkiosztó Gálán közel kétszázan elsősorban a legnagyobb hazai franchise-hálózatok képviselői vettek részt. Idén két új átvevői díjkategória került bevezetésre, „az Év Multi-unit Franchise Átvevője”, valamint az „Év Multi-brand Franchise Átvevője” elnevezéssel. A hálózatok ezekben a kategóriákban olyan átvevőket nevezhettek, akik számos franchise-egységet üzemeltetnek.
2018 nyertesei
A Díjkiosztó Gálán tíz kategóriában hirdettek győztest a szövetség 2018-ban legjobbnak ítélt tagjai és franchise-átvevőik között.
Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata: CO-OP Hungary Zrt.
Az Év Innovatív Hálózata: BioHair hajvágószalon
Az Év Marketing díja: Alma Gyógyszertárak
Az Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata: Logiscool
Az Év Internet Média és Web Díja: BITE bakery café
Az Év Franchise Átvevője: Mázi Gábor, a Duna House partnere
Az Év multi-brand átvevője: CO-OP Star Zrt.
Az Év multi-unit átvevője: CEF Invest Kft. (BENU gyógyszertárak)
Az Év fiatal sikeres franchise átvevője: Papp Dániel, (SMART Ingatlan)
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Ismét állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segített a Coop
Csaknem 60 tonnányi, Coop saját márkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >Ismét az állami gondoskodásban nevelkedő gyermekeket segíti a Coop
Idén csaknem 60 tonnányi Coop sajátmárkás alapélelmiszereket tartalmazó adományt nyújtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >