Franchise szuperior 2018
Január 31-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 13. Díjkiosztó Gálája. A Szövetség gálaestje a hazai franchise-szakma legjelentősebb eseménye, ahol évről évre az elmúlt időszak legkiemelkedőbb franchise-hálózatait, valamint franchise-átvevőit díjazzák.
A New York Palace Budapestben tartott Díjkiosztó Gálán közel kétszázan elsősorban a legnagyobb hazai franchise-hálózatok képviselői vettek részt. Idén két új átvevői díjkategória került bevezetésre, „az Év Multi-unit Franchise Átvevője”, valamint az „Év Multi-brand Franchise Átvevője” elnevezéssel. A hálózatok ezekben a kategóriákban olyan átvevőket nevezhettek, akik számos franchise-egységet üzemeltetnek.
2018 nyertesei
A Díjkiosztó Gálán tíz kategóriában hirdettek győztest a szövetség 2018-ban legjobbnak ítélt tagjai és franchise-átvevőik között.
Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata: CO-OP Hungary Zrt.
Az Év Innovatív Hálózata: BioHair hajvágószalon
Az Év Marketing díja: Alma Gyógyszertárak
Az Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata: Logiscool
Az Év Internet Média és Web Díja: BITE bakery café
Az Év Franchise Átvevője: Mázi Gábor, a Duna House partnere
Az Év multi-brand átvevője: CO-OP Star Zrt.
Az Év multi-unit átvevője: CEF Invest Kft. (BENU gyógyszertárak)
Az Év fiatal sikeres franchise átvevője: Papp Dániel, (SMART Ingatlan)
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ebből a vállalkozásból csinálna nemzetközi franchise-t az első hazai McDonald’s tulajdonosa
Egy családi cégnek indult közösségi kert modellt vinne az európai…
Tovább olvasom >Egyre egységesebb, összehangoltabb a Reál
2023-ban a Reálnál folytatódott a már előző évben megkezdett strukturális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >