Franchise-hálózattá válik a Zing – Közép-Európában terjeszkedne a magyar burgerező
Franchise-hálózattá alakul a népszerű hazai burgerezőlánc, a Zing. Az éttermeket működtető We love Beef Kft. tulajdonosai már dolgoznak a működési kézikönyv alapjain, az első franchiserendszerben működő egységet még idén szeretnék megnyitni. Hosszú távú céljuk, hogy egy közép-európai márkát hozzanak létre, és a hazai nagyvárosok után Lengyelországot, Ausztriát, Romániát és Horvátországot is megcéloznák.
Minden azzal indult, hogy Csanda Eszter és Susánszky Ádám még 2013-ban vásároltak egy furgont, amiből napi 200 hamburgert adtak el. Mára a Zing Burger egy kiforrott, jól ismert márka, mely a 2016-os évet már 600 milliós árbevétellel zárta, és összesen négy éttermet, két food truck-ot és a Street Food Karavánban egy állandó egységet üzemeltet. Az újabb lépés pedig az, hogy franchise-hálózatot hoznak létre, hogy hosszú távon a közép-európai térségben terjeszkedhessenek.
„A Zing franchise koncepciójában a legtöbb arculati és minőségi elemet meghatározzuk, nagy hangsúlyt fektetve az anyagbeszállításra. Az italportfólióban és a belső terek kialakításában viszont szabad kezet adunk a partnereknek, és a helyi marketingstratégiát is teljesen rábíznánk a franchise átvevőre. Emellett szeretnénk alacsony belépési összeget meghatározni” – mondta el Susánszky Ádám, a Zing egyik alapító tulajdonosa.
A Zing franchise díja 6 százalékos lesz, és a kezdő évben 30, a másodikban 50 százalékos megtérülést ígérnek. A márka azokat a partnereket részesítené előnyben, akik több egységgel is szeretnének jelen lenni a piacon.
A Zing Burger az ún. fast casual étteremláncok kategóriájába tartozik. A szekció abban tér el a hagyományos gyorséttermektől, hogy a fogások frissen, rendelésre készülnek, és azokat a vevők pár perc alatt kézhez is kapják. Az ágazat az USA-ban az elmúlt öt évben 10 százalékos bővülést ért el, ami az éttermi piacon kimagasló eredmény, és egyben előrejelzése is a trendeknek. A fast casual éttermek előnye, hogy a gyors városi életmódhoz idomulnak mégis friss, adalékanyagoktól mentes ételeket kínálnak a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Employer branding feladatokkal bízta meg a Positive Adamsky-t a NetPincér
Meghívásos tender keretében választotta ki a NetPincér a Positive Adamsky-t…
Tovább olvasom >Robotos-kézműves burger – A nap videója
A San Francisco-i Creator étterem teljesen automatizáltan készíti a hamburgert,…
Tovább olvasom >Hamburgerfilm – A nap videója
Ha az ételpornóban van hamburger-kategória, egészen biztosan ez a legnagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nébih is segíti a vendéglátóhelyek újranyitását
Várhatóan napokon belül újra kinyithatnak – a szükséges járványvédelmi intézkedések…
Tovább olvasom >A szállodaszövetség üdvözli az ágazati adókedvezményekre vonatkozó javaslatot
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) örömmel üdvözli a…
Tovább olvasom >Ajánlásokkal segíti a Nébih a nyitásra készülő vendéglátósokat
Élelmiszerbiztonsági, élelmiszer-higiéniai ajánlásokkal segíti a nyitásra készülő vendéglátóhelyek működtetését a…
Tovább olvasom >