Franchise-hálózatot épít a brit Co-op
A brit Co-op bejelentette, hogy franchise-hálózatot tervez építeni független kiskereskedők bevonásával egy tavaly tavasszal kezdődött sikeres kísérleti programot folytatva. A résztvevő független kereskedők hozzáférnek majd a Co-op jelenleg mintegy 4000 üzletben kapható saját márkás választékához. A Co-op teljes körű tréninget és támogatást nyújt az új partnereknek az EPOS és back-office szolgáltatásoktól az automatizált árufeltöltésen át az üzletspecifikus planogramokig számos területen. Az első Co-op franchise-üzlet várhatóan február 20-án nyit Leedsben, egy egyetemi campuson.
Az érdeklődők egy új weboldalon regisztrálhatnak. A programba azok kerülhetnek, akik hetente 20 000 fontnyi forgalmat generálnak, legalább 185 m²-nyi eladótérrel és 74 m²-nyi kiszolgálóhelyiséggel rendelkeznek. Ezenfelül elvárás, hogy a franchise-partner egyetértsen a Co-op elveivel és az általa képviselt értékrenddel.
Kapcsolódó cikkeink
Spanyolországban is növekszik a sajátmárkás értékesítés
Tízből hat spanyol vásárló több sajátmárkás terméket vásárolva igyekszik költséget…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >