Franchise-hálózatot épít a brit Co-op
A brit Co-op bejelentette, hogy franchise-hálózatot tervez építeni független kiskereskedők bevonásával egy tavaly tavasszal kezdődött sikeres kísérleti programot folytatva. A résztvevő független kereskedők hozzáférnek majd a Co-op jelenleg mintegy 4000 üzletben kapható saját márkás választékához. A Co-op teljes körű tréninget és támogatást nyújt az új partnereknek az EPOS és back-office szolgáltatásoktól az automatizált árufeltöltésen át az üzletspecifikus planogramokig számos területen. Az első Co-op franchise-üzlet várhatóan február 20-án nyit Leedsben, egy egyetemi campuson.
Az érdeklődők egy új weboldalon regisztrálhatnak. A programba azok kerülhetnek, akik hetente 20 000 fontnyi forgalmat generálnak, legalább 185 m²-nyi eladótérrel és 74 m²-nyi kiszolgálóhelyiséggel rendelkeznek. Ezenfelül elvárás, hogy a franchise-partner egyetértsen a Co-op elveivel és az általa képviselt értékrenddel.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >