Franchise-hálózatot épít a brit Co-op
A brit Co-op bejelentette, hogy franchise-hálózatot tervez építeni független kiskereskedők bevonásával egy tavaly tavasszal kezdődött sikeres kísérleti programot folytatva. A résztvevő független kereskedők hozzáférnek majd a Co-op jelenleg mintegy 4000 üzletben kapható saját márkás választékához. A Co-op teljes körű tréninget és támogatást nyújt az új partnereknek az EPOS és back-office szolgáltatásoktól az automatizált árufeltöltésen át az üzletspecifikus planogramokig számos területen. Az első Co-op franchise-üzlet várhatóan február 20-án nyit Leedsben, egy egyetemi campuson.
Az érdeklődők egy új weboldalon regisztrálhatnak. A programba azok kerülhetnek, akik hetente 20 000 fontnyi forgalmat generálnak, legalább 185 m²-nyi eladótérrel és 74 m²-nyi kiszolgálóhelyiséggel rendelkeznek. Ezenfelül elvárás, hogy a franchise-partner egyetértsen a Co-op elveivel és az általa képviselt értékrenddel.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >A kényelmi vásárlókat célozza új retail média eszközével a brit Co-op
A brit Co-op kiskereskedelmi lánc új digitális reklámeszközt vezetett be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >