Franchise-hálózatot épít a brit Co-op
A brit Co-op bejelentette, hogy franchise-hálózatot tervez építeni független kiskereskedők bevonásával egy tavaly tavasszal kezdődött sikeres kísérleti programot folytatva. A résztvevő független kereskedők hozzáférnek majd a Co-op jelenleg mintegy 4000 üzletben kapható saját márkás választékához. A Co-op teljes körű tréninget és támogatást nyújt az új partnereknek az EPOS és back-office szolgáltatásoktól az automatizált árufeltöltésen át az üzletspecifikus planogramokig számos területen. Az első Co-op franchise-üzlet várhatóan február 20-án nyit Leedsben, egy egyetemi campuson.
Az érdeklődők egy új weboldalon regisztrálhatnak. A programba azok kerülhetnek, akik hetente 20 000 fontnyi forgalmat generálnak, legalább 185 m²-nyi eladótérrel és 74 m²-nyi kiszolgálóhelyiséggel rendelkeznek. Ezenfelül elvárás, hogy a franchise-partner egyetértsen a Co-op elveivel és az általa képviselt értékrenddel.
Kapcsolódó cikkeink
Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >