Főtt sonkát leginkább a szupermarketekben vásárolnak
A vevők az előrecsomagolt áruk helyett egyre többször inkább a csemegepultnál való sorbaállást választják. A kimért áru ugyanis akár 40 százalékkal is olcsóbb lehet.
A teljes éves sonkavásárlások
egyharmada a húsvéti időszakra esik, a gyorspácolt
lapockától a hagyományosan füstölt
sonkáig sok minden kerülhet az asztalra.
A Nielsen adatai szerint tavaly 5
százalékkal nőtt a főtt sonka fogyasztás és
elérte a 24 milliárd forintot. Csökkent a
kisboltok és a 201 és 400 négyzetméter
közötti területű boltok sonkaforgalma, a
szupermarketekben azonban növekedést könyvelhettek
el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >