Főtt sonkát leginkább a szupermarketekben vásárolnak
A vevők az előrecsomagolt áruk helyett egyre többször inkább a csemegepultnál való sorbaállást választják. A kimért áru ugyanis akár 40 százalékkal is olcsóbb lehet.
A teljes éves sonkavásárlások
egyharmada a húsvéti időszakra esik, a gyorspácolt
lapockától a hagyományosan füstölt
sonkáig sok minden kerülhet az asztalra.
A Nielsen adatai szerint tavaly 5
százalékkal nőtt a főtt sonka fogyasztás és
elérte a 24 milliárd forintot. Csökkent a
kisboltok és a 201 és 400 négyzetméter
közötti területű boltok sonkaforgalma, a
szupermarketekben azonban növekedést könyvelhettek
el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >