Főtt sonkát leginkább a szupermarketekben vásárolnak
A vevők az előrecsomagolt áruk helyett egyre többször inkább a csemegepultnál való sorbaállást választják. A kimért áru ugyanis akár 40 százalékkal is olcsóbb lehet.
A teljes éves sonkavásárlások
egyharmada a húsvéti időszakra esik, a gyorspácolt
lapockától a hagyományosan füstölt
sonkáig sok minden kerülhet az asztalra.
A Nielsen adatai szerint tavaly 5
százalékkal nőtt a főtt sonka fogyasztás és
elérte a 24 milliárd forintot. Csökkent a
kisboltok és a 201 és 400 négyzetméter
közötti területű boltok sonkaforgalma, a
szupermarketekben azonban növekedést könyvelhettek
el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idei győztes sorrend: Grand Automotive East, Tesco Magyarország, Nestlé Hungária
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar szakmai vezetés is formálta a globális gazdasági döntéseket Dél-Afrikában a történelmi B20 csúcstalálkozón
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A MOHU megnövelt kapacitással készül az ünnepek utáni visszaváltásra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
