Főtt sonkát leginkább a szupermarketekben vásárolnak
A vevők az előrecsomagolt áruk helyett egyre többször inkább a csemegepultnál való sorbaállást választják. A kimért áru ugyanis akár 40 százalékkal is olcsóbb lehet.
A teljes éves sonkavásárlások
egyharmada a húsvéti időszakra esik, a gyorspácolt
lapockától a hagyományosan füstölt
sonkáig sok minden kerülhet az asztalra.
A Nielsen adatai szerint tavaly 5
százalékkal nőtt a főtt sonka fogyasztás és
elérte a 24 milliárd forintot. Csökkent a
kisboltok és a 201 és 400 négyzetméter
közötti területű boltok sonkaforgalma, a
szupermarketekben azonban növekedést könyvelhettek
el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Ausztriában 3,0 százalékra mérséklődött az infláció májusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >