Főtt sonkát leginkább a szupermarketekben vásárolnak
A vevők az előrecsomagolt áruk helyett egyre többször inkább a csemegepultnál való sorbaállást választják. A kimért áru ugyanis akár 40 százalékkal is olcsóbb lehet.
A teljes éves sonkavásárlások
egyharmada a húsvéti időszakra esik, a gyorspácolt
lapockától a hagyományosan füstölt
sonkáig sok minden kerülhet az asztalra.
A Nielsen adatai szerint tavaly 5
százalékkal nőtt a főtt sonka fogyasztás és
elérte a 24 milliárd forintot. Csökkent a
kisboltok és a 201 és 400 négyzetméter
közötti területű boltok sonkaforgalma, a
szupermarketekben azonban növekedést könyvelhettek
el.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >