Forró téma a tartalommarketingben
A Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. útnak indította az ineedcoffee.hu weboldalt, mely a kávézás szerelmeseit szólítja meg folyamatosan bővülő ismeretterjesztő, szórakoztató és tanácsadó tartalmaival. A koncepcióért és menedzsmentért a SAKKOM Interaktív, míg a dizájnért az Admagic felelt.
A Bravos 2015-ben indította útjára a fiatalokat megszólító I need coffee imázskampányt. Az eddig főképp tévés, rádiós és outdoor hirdetésekben megjelenő üzenet köré most önálló weboldal készült, mely a tartalommarketing lehetőségeit aknázza ki. Az ineedcoffe.hu célja, hogy a kávézás témakörét széleskörűen bemutatva informatív és egyben szórakoztató módon nyújtson hasznos információkat a kávéimádóknak. „Az ötlet és a tartalommarketing koncepció is hamar elnyerte a tetszésünket, hiszen ebben az évben a fő célunk a fiatalok megszólítása. Erre kiváló platformot nyújt az új oldalunk” – árulta el Csóka Gyula, a Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója. Az ismeretterjesztő és praktikus tanácsokat adó cikkek mellett a Hírességek és a kávé rovat interjúsorozata által hónapról hónapra beleshetünk egy híres ember kávézási rituáléjába is.
„Az ineedcoffee.hu felépítése során arra törekedtünk, hogy az ide felkerülő tartalmak minél jobban tükrözzék a kávézás iránt érdeklődő fiatalok igényeit, ezért már a tervezés fázisába bevontunk a Bravos Facebook-rajongóit” – tette hozzá Szlávecz Boglárka, a SAKKOM senior kommunikációs tanácsadója. Az oldal dizájnjáért az Admagic Kommunikációs Kft., míg a tartalommarketing
Kapcsolódó cikkeink
Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >