Forró téma a tartalommarketingben
A Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. útnak indította az ineedcoffee.hu weboldalt, mely a kávézás szerelmeseit szólítja meg folyamatosan bővülő ismeretterjesztő, szórakoztató és tanácsadó tartalmaival. A koncepcióért és menedzsmentért a SAKKOM Interaktív, míg a dizájnért az Admagic felelt.
A Bravos 2015-ben indította útjára a fiatalokat megszólító I need coffee imázskampányt. Az eddig főképp tévés, rádiós és outdoor hirdetésekben megjelenő üzenet köré most önálló weboldal készült, mely a tartalommarketing lehetőségeit aknázza ki. Az ineedcoffe.hu célja, hogy a kávézás témakörét széleskörűen bemutatva informatív és egyben szórakoztató módon nyújtson hasznos információkat a kávéimádóknak. „Az ötlet és a tartalommarketing koncepció is hamar elnyerte a tetszésünket, hiszen ebben az évben a fő célunk a fiatalok megszólítása. Erre kiváló platformot nyújt az új oldalunk” – árulta el Csóka Gyula, a Mocca Negra Zrt. vezérigazgatója. Az ismeretterjesztő és praktikus tanácsokat adó cikkek mellett a Hírességek és a kávé rovat interjúsorozata által hónapról hónapra beleshetünk egy híres ember kávézási rituáléjába is.
„Az ineedcoffee.hu felépítése során arra törekedtünk, hogy az ide felkerülő tartalmak minél jobban tükrözzék a kávézás iránt érdeklődő fiatalok igényeit, ezért már a tervezés fázisába bevontunk a Bravos Facebook-rajongóit” – tette hozzá Szlávecz Boglárka, a SAKKOM senior kommunikációs tanácsadója. Az oldal dizájnjáért az Admagic Kommunikációs Kft., míg a tartalommarketing
Kapcsolódó cikkeink
Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáira fókuszál a ROSSMANN
A ROSSMANN kínálatában a nagy nemzetközi és saját márkás brandek…
Tovább olvasom >Új kávépörkölő üzem és oktatóstúdió nyílt Budaörsön
Április 11-én nyitotta meg kávépörkölő üzemét és oktatóstúdióját Budaörsön a…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >