Forráshoz juthat a magyar bormarketing
Napokon belül hozzájuthat a működéséhez szükséges összeghez a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. A közösségi bormarketinget koordináló cég azért került veszélybe, mert a fenntartásához szükséges közbeszerzési pályázatot nem írták ki.
A pénzügyi gondok miatt a kft. valamennyi munkatársa felmondott, tulajdonosai pedig közölték: ha december 15-ig nem kapják meg a szükséges forrást, ellehetetlenül a szervezet – emlékeztetett a Világgazdaság. A lapnak Karakas János, az agrártárca főtanácsadója elmondta: a cég várhatóan egy miniszteri rendelettel juthat majd hozzá a működéséhez szükséges összeghez. Ez a lehetőség azonban csak az idei évre vonatkozik, a jövőre nézve a tulajdonosokkal közösen igyekeznek megnyugtató megoldást találni.
Az MBN-t 2005. májusában alakította a szőlő-bor ágazat tizenhárom meghatározó szakmai szervezete, feladata a közösségi bormarketing alap (a bor forgalomba hozatali járulékának marketingre fordítható része) felhasználásának koordinációja – írja a Világgazdaság Online nyomán az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >