Forráshoz juthat a magyar bormarketing
Napokon belül hozzájuthat a működéséhez szükséges összeghez a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. A közösségi bormarketinget koordináló cég azért került veszélybe, mert a fenntartásához szükséges közbeszerzési pályázatot nem írták ki.
A pénzügyi gondok miatt a kft. valamennyi munkatársa felmondott, tulajdonosai pedig közölték: ha december 15-ig nem kapják meg a szükséges forrást, ellehetetlenül a szervezet – emlékeztetett a Világgazdaság. A lapnak Karakas János, az agrártárca főtanácsadója elmondta: a cég várhatóan egy miniszteri rendelettel juthat majd hozzá a működéséhez szükséges összeghez. Ez a lehetőség azonban csak az idei évre vonatkozik, a jövőre nézve a tulajdonosokkal közösen igyekeznek megnyugtató megoldást találni.
Az MBN-t 2005. májusában alakította a szőlő-bor ágazat tizenhárom meghatározó szakmai szervezete, feladata a közösségi bormarketing alap (a bor forgalomba hozatali járulékának marketingre fordítható része) felhasználásának koordinációja – írja a Világgazdaság Online nyomán az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >