Forráshoz juthat a magyar bormarketing
Napokon belül hozzájuthat a működéséhez szükséges összeghez a Magyar Bormarketing Nonprofit Kft. A közösségi bormarketinget koordináló cég azért került veszélybe, mert a fenntartásához szükséges közbeszerzési pályázatot nem írták ki.
A pénzügyi gondok miatt a kft. valamennyi munkatársa felmondott, tulajdonosai pedig közölték: ha december 15-ig nem kapják meg a szükséges forrást, ellehetetlenül a szervezet – emlékeztetett a Világgazdaság. A lapnak Karakas János, az agrártárca főtanácsadója elmondta: a cég várhatóan egy miniszteri rendelettel juthat majd hozzá a működéséhez szükséges összeghez. Ez a lehetőség azonban csak az idei évre vonatkozik, a jövőre nézve a tulajdonosokkal közösen igyekeznek megnyugtató megoldást találni.
Az MBN-t 2005. májusában alakította a szőlő-bor ágazat tizenhárom meghatározó szakmai szervezete, feladata a közösségi bormarketing alap (a bor forgalomba hozatali járulékának marketingre fordítható része) felhasználásának koordinációja – írja a Világgazdaság Online nyomán az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >250 forintos kuponok közel 200 Tescóban = több millió forintnyi kapaszkodó 3600 gyermeknek
Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják…
Tovább olvasom >Fiatal tehetség, Szécsi Böbe hangszerelte a SPAR új reklámzenéjét
Negyedik alkalommal rendezték meg Csopakon a Banana Records szervezésében a…
Tovább olvasom >