Forradalmasították az adománygyűjtést
Tavalyhoz képest közel duplájára nőtt a kártyás borravalóból gyűjtött adomány mértéke. A Bazilikánál tartott adventi vásáron szinte mindenkinek megnyílt a pénztárcája, amikor megtudta, hogy a borravalójával – amelyet egyébként is adna – az Ökomenikus Segélyszervezetet támogatja. A HelloPay forradalmasított adománygyűjtésével közel 2 millió forint gyűlt össze.
Már második éve, hogy kártyás fizetés közben is adományozhatunk a HelloPay módszerének segítségével. Az ötletgazdák a vendéglátósok számára létrehozott kártyás borravaló-rendszert alakították át jótékonykodásra. A kihelyezett terminálokon a fizetésnél 0 és 20 százalék közötti borravalót választhattak a vásárlók, melynek 70%-a az Ökumenikus Segélyszervezetet illette. A maradék 30%-ot továbbra is a kereskedők kapták meg.
Az innovatív adományozási módszert egyre többen választják: míg két éve csak 5000-en, addig tavaly több mint 14 000-en jótékonykodtak ilyen formában, a legmagasabb felajánlott összeg pedig 10.000 forint volt. További újítás az előző évhez képest, hogy a segíteni vágyók vásárlás nélkül is jótékonykodhattak az erre a célra kihelyezett adományautomatában.
A kezdeményezés népszerűségét látva a HelloPay a jövőben további adományozási akciókat is tervez az év során.
Kapcsolódó cikkeink
A Mikulásgyár hamarosan bezárja kapuit
A Mikulásgyár hamarosan bezárja kapuit. Azoknak, akik adományozni szeretnének, december…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >1200 hátrányos helyzetű gyerek kívánsága teljesül idén karácsonykor
Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárazság, technológiai verseny és összefogás: beindult a hazai dinnyeszezon
Komoly kihívások közepette indul a 2025-ös magyar dinnyeszezon: a csapadékhiány,…
Tovább olvasom >Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >Áremelkedés, exportcsökkenés, új fogyasztói szokások – így alakult a baromfi- és tojáspiac 2025 első felében
Látványos változások jellemezték 2025 első félévét a hazai baromfi- és…
Tovább olvasom >