Formabontó stratégiák, elköteleződő vásárlók
Meghökkentő kampányokat, különleges kihelyezéseket és hagyományostól eltérő kommunikációs stratégiákat vonultatott fel az őszi szezonnyitó Trade Marketing Klub.
A szeptember 6-i ülésen megszokott formulákkal bátran szakító stratégák mutatták be, hogyan emelték ki márkáikat a reklámzajból; milyen elvek mentén, milyen eszközökkel vonták termékeikre a fogyasztók figyelmét. Veres Csaba, a Coca-Cola HBC instore- és rendezvény-aktivációs vezetője az egyes Coca-Cola kampányok, display-k, promóciós kihelyezések bemutatásán túl beszélt az ezek mögött húzódó stratégiai gondolkodás elemeiről és folyamatáról is. A találkozó résztvevői a szakember előadásából megismerhették azokat a faktorokat és azok különböző együttállásait, melyek meghatározzák az egyes termékek marketingkommunikációs stratégáit.
Varga Anita, a Rossmann marketing igazgatója a cég márkaépítésének belső folyamatain vezette végig a jelenlévőket. Bemutatta milyen tervek és filozófia mentén dolgozták ki azt a hagyományos útvonaltól eltérő, szokatlan koncepciót, amit a Rossmann Árpa Attilával és Liluval való közös együttműködései jelentenek.
A délután harmadik előadásában a Progressive Reklámügynökségtől Szabó Orsolya client service director és Hlavacsek Béla head of strategy előadásukban azt elemezték, milyen tervezési pontok és elmélet előzi meg a vágyott meghökkentést. Hlavacsek Béla konkrét reklámfilmeken keresztül mutatta be azt a kommunikációs vonalvezetést, amivel a márka sikerrel kiteljesítheti a megszólítástól a vásárlási döntésen át a márkakövetésig bejárható, teljes útvonalat. Folytatva a gondolatmenetet, Szabó Orsolya a Progressive által felépített promóciós kampányok elemzéseiből nyújtott át egy átfogó szemléletet, melynek mindent meghatározó, alap kérdését a mai fogyasztó mai ingerküszöbe jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >