Formabontó stratégiák, elköteleződő vásárlók
Meghökkentő kampányokat, különleges kihelyezéseket és hagyományostól eltérő kommunikációs stratégiákat vonultatott fel az őszi szezonnyitó Trade Marketing Klub.
A szeptember 6-i ülésen megszokott formulákkal bátran szakító stratégák mutatták be, hogyan emelték ki márkáikat a reklámzajból; milyen elvek mentén, milyen eszközökkel vonták termékeikre a fogyasztók figyelmét. Veres Csaba, a Coca-Cola HBC instore- és rendezvény-aktivációs vezetője az egyes Coca-Cola kampányok, display-k, promóciós kihelyezések bemutatásán túl beszélt az ezek mögött húzódó stratégiai gondolkodás elemeiről és folyamatáról is. A találkozó résztvevői a szakember előadásából megismerhették azokat a faktorokat és azok különböző együttállásait, melyek meghatározzák az egyes termékek marketingkommunikációs stratégáit.
Varga Anita, a Rossmann marketing igazgatója a cég márkaépítésének belső folyamatain vezette végig a jelenlévőket. Bemutatta milyen tervek és filozófia mentén dolgozták ki azt a hagyományos útvonaltól eltérő, szokatlan koncepciót, amit a Rossmann Árpa Attilával és Liluval való közös együttműködései jelentenek.
A délután harmadik előadásában a Progressive Reklámügynökségtől Szabó Orsolya client service director és Hlavacsek Béla head of strategy előadásukban azt elemezték, milyen tervezési pontok és elmélet előzi meg a vágyott meghökkentést. Hlavacsek Béla konkrét reklámfilmeken keresztül mutatta be azt a kommunikációs vonalvezetést, amivel a márka sikerrel kiteljesítheti a megszólítástól a vásárlási döntésen át a márkakövetésig bejárható, teljes útvonalat. Folytatva a gondolatmenetet, Szabó Orsolya a Progressive által felépített promóciós kampányok elemzéseiből nyújtott át egy átfogó szemléletet, melynek mindent meghatározó, alap kérdését a mai fogyasztó mai ingerküszöbe jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Félig teli az elmúlt 15 hónap pohara
A Trade Marketing Klub egyik legnépszerűbb online eseménye a „Piackutatóktól…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Május 13-án startol a 44. Országos Borverseny – Dr. Nagy István agrárminiszter fővédnöksége mellett nyitják meg a rangos eseményt
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) 2025. május 13-án rendezi meg…
Tovább olvasom >Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >