Formabontó stratégiák, elköteleződő vásárlók
Meghökkentő kampányokat, különleges kihelyezéseket és hagyományostól eltérő kommunikációs stratégiákat vonultatott fel az őszi szezonnyitó Trade Marketing Klub.
A szeptember 6-i ülésen megszokott formulákkal bátran szakító stratégák mutatták be, hogyan emelték ki márkáikat a reklámzajból; milyen elvek mentén, milyen eszközökkel vonták termékeikre a fogyasztók figyelmét. Veres Csaba, a Coca-Cola HBC instore- és rendezvény-aktivációs vezetője az egyes Coca-Cola kampányok, display-k, promóciós kihelyezések bemutatásán túl beszélt az ezek mögött húzódó stratégiai gondolkodás elemeiről és folyamatáról is. A találkozó résztvevői a szakember előadásából megismerhették azokat a faktorokat és azok különböző együttállásait, melyek meghatározzák az egyes termékek marketingkommunikációs stratégáit.
Varga Anita, a Rossmann marketing igazgatója a cég márkaépítésének belső folyamatain vezette végig a jelenlévőket. Bemutatta milyen tervek és filozófia mentén dolgozták ki azt a hagyományos útvonaltól eltérő, szokatlan koncepciót, amit a Rossmann Árpa Attilával és Liluval való közös együttműködései jelentenek.
A délután harmadik előadásában a Progressive Reklámügynökségtől Szabó Orsolya client service director és Hlavacsek Béla head of strategy előadásukban azt elemezték, milyen tervezési pontok és elmélet előzi meg a vágyott meghökkentést. Hlavacsek Béla konkrét reklámfilmeken keresztül mutatta be azt a kommunikációs vonalvezetést, amivel a márka sikerrel kiteljesítheti a megszólítástól a vásárlási döntésen át a márkakövetésig bejárható, teljes útvonalat. Folytatva a gondolatmenetet, Szabó Orsolya a Progressive által felépített promóciós kampányok elemzéseiből nyújtott át egy átfogó szemléletet, melynek mindent meghatározó, alap kérdését a mai fogyasztó mai ingerküszöbe jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >Találkozó a Coca-Cola HBC központjában
A POPAI Magyarország júniusi találkozóját Dunaharasztiban, a Coca-Cola HBC Magyarország…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >