Formabontó stratégiák, elköteleződő vásárlók
Meghökkentő kampányokat, különleges kihelyezéseket és hagyományostól eltérő kommunikációs stratégiákat vonultatott fel az őszi szezonnyitó Trade Marketing Klub.
A szeptember 6-i ülésen megszokott formulákkal bátran szakító stratégák mutatták be, hogyan emelték ki márkáikat a reklámzajból; milyen elvek mentén, milyen eszközökkel vonták termékeikre a fogyasztók figyelmét. Veres Csaba, a Coca-Cola HBC instore- és rendezvény-aktivációs vezetője az egyes Coca-Cola kampányok, display-k, promóciós kihelyezések bemutatásán túl beszélt az ezek mögött húzódó stratégiai gondolkodás elemeiről és folyamatáról is. A találkozó résztvevői a szakember előadásából megismerhették azokat a faktorokat és azok különböző együttállásait, melyek meghatározzák az egyes termékek marketingkommunikációs stratégáit.
Varga Anita, a Rossmann marketing igazgatója a cég márkaépítésének belső folyamatain vezette végig a jelenlévőket. Bemutatta milyen tervek és filozófia mentén dolgozták ki azt a hagyományos útvonaltól eltérő, szokatlan koncepciót, amit a Rossmann Árpa Attilával és Liluval való közös együttműködései jelentenek.
A délután harmadik előadásában a Progressive Reklámügynökségtől Szabó Orsolya client service director és Hlavacsek Béla head of strategy előadásukban azt elemezték, milyen tervezési pontok és elmélet előzi meg a vágyott meghökkentést. Hlavacsek Béla konkrét reklámfilmeken keresztül mutatta be azt a kommunikációs vonalvezetést, amivel a márka sikerrel kiteljesítheti a megszólítástól a vásárlási döntésen át a márkakövetésig bejárható, teljes útvonalat. Folytatva a gondolatmenetet, Szabó Orsolya a Progressive által felépített promóciós kampányok elemzéseiből nyújtott át egy átfogó szemléletet, melynek mindent meghatározó, alap kérdését a mai fogyasztó mai ingerküszöbe jelenti.
Kapcsolódó cikkeink
A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Trade marketing, az elengedhetetlen
Ha Valentin-nap, akkor „Szerelmem a trade marketing konferencia” immár 22…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >