Fork Imre graffiti művész készített kapszulakollekciót a Drehernek
Újdonság a Dreher világában, ez alkalommal azonban nem egy újabb sör kerül a polcokra. Az ismert urban designer és grafikus művész, Fork Imre tervezett kapszulakollekciót a történelmi sörgyár számára. Az egyedi streetwear darabok között pólók, pulóverek és sapka is található.

Többféle termék készült
A sörgyár ismét a divatipar felé vette az irányt, az egyedi darabok megtervezésére pedig Fork Imrét kérte fel. A hazai művészi körökben már jól ismert grafikus és urban designer 20 év alatt körülbelül 800 graffitit és több mint 150 festményt készített már.
„Szerettem volna olyat alkotni, amit a Dreher rajongók és az én követőim is szívesen hordanának, megfelelően képviseli a márka hagyományait, valamint örökségét és párhuzamosan az én stílusomat is megmutatja. Kollekcióm nem egy régebbi korszakhoz, hanem a jelenhez kötődik. Az utcák, a terek, az épületek és az emberek ihlettek meg.”
– mondta Fork Imre.
„A Dreher szellemisége folyamatosan arra inspirál minket, hogy a saját területünkön, vagy akár az iparági keretek közül kilépve is megmutassuk, hogy milyen sokszínű megjelenítése van az innováció és a hagyomány találkozásának. Ez alkalommal egy olyan művésszel szerettünk volna együttműködni, aki jártas a ruhaiparban, ugyanakkor több műfajban is otthonosan mozog. Így esett a választásunk Imrére, akinek falfestményei Budapest utcáit színesítik. Munkáiban a modern mai világ tükröződik vissza, ugyanakkor a hagyományos elemeknek is fontos szerepe van.”
– tette hozzá Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.
A Dreher X Fork Imre limitált kollekció kizárólag a Dreher webshopon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher…
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >