Forgalomélénkítő kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos, desztinációalapú kommunikációs kampányt tervez 2018. szeptember 15. és október 30. között, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, borászatok, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködését is kérte. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország négy évszakos úti cél, így az őszi szezonban is számos rejtett kincset és élményt tartogat a belföldi utazók számára, az ország kulturális, aktív, gasztronómiai programkínálata és élményígérete nagyon sokszínű.
A projektben részt vevő vállalkozások az adott időszakban „Helló Ősz!” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül is. Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányához csatlakozó partnereket a kampány weboldalán gyűjtötte össze, illetve átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti a kedvezményes ajánlatokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Arra ösztönzi az embereket az LG, hogy posztoljanak az optimista pillanatokról
Az LG Electronics (LG) globális közösségimédia-kihívást indított, amely arra ösztönzi…
Tovább olvasom >Mutatjuk a Balaton Legjobb Strandja 2024 győztesét
A gyenesdiási Diási Játék Strand nyerte el a Balaton Legjobb…
Tovább olvasom >MTÜ: huszonötre nőtt a Michelin Guide ajánlást elnyerő hotelek száma Magyarországon
A júniusi négy új minősítéssel együtt már huszonöt magyar szálláshely…
Tovább olvasom >További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >