Forgalomélénkítő kampány
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos, desztinációalapú kommunikációs kampányt tervez 2018. szeptember 15. és október 30. között, amelyben szálláshelyek, vendéglátóegységek, fürdők, borászatok, illetve egyéb turisztikai szolgáltatók és attrakciók aktív közreműködését is kérte. A kampány célja, hogy bemutassa, Magyarország négy évszakos úti cél, így az őszi szezonban is számos rejtett kincset és élményt tartogat a belföldi utazók számára, az ország kulturális, aktív, gasztronómiai programkínálata és élményígérete nagyon sokszínű.
A projektben részt vevő vállalkozások az adott időszakban „Helló Ősz!” néven speciális ajánlatot hoznak létre, értékesítenek és népszerűsítenek saját csatornáikon keresztül is. Az MTÜ a forgalomélénkítő kampányához csatlakozó partnereket a kampány weboldalán gyűjtötte össze, illetve átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti a kedvezményes ajánlatokat. //
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >