Forest-Papír Kft.: Nyereményjáték a madárfajok védelmében
A Forest-Papír Kft. a hortobágyi Madárkórházzal közösen, érdekes és élményekben gazdag nyereményjátékra invitálja a családokat.
A Forest-Papír Kft. a következő gerenráció védelmében elkötelezett híve a fenntartható fejlődésnek, ezért küldetésének tekinti a háztartáshigiéniai papírtermékek környezettudatos technológiával történőaló előállítását.
A játék célja, hogy minél többen megismerjék az erdők-mezők szépségeit és az olyan magyarországi értékmentő törekvéseket, mint például a Madárkórház munkája, ezáltal felismerjék a környezettudatosság és természetvédelem jelentőségét.
A cég tíz darab 40-40 fős általános iskolai kiránduláson biztosít helyet a hortobágyi Madárkórháznál tett látogatási programon. Az öt legmagasabb pontszámot elért iskola diákjai mellett a sorsoláson a kevesebb lélekszámú oktatási intézmények is bízhatnak a sikerben.
A fôdíjért való versengés mellett havonkénti sorsoláson vesznek részt a helyes megfejtést beküldők.
Minden hónapban sorsolásra kerül egy-egy Madárdalok Magyarországról című CD, Kalotás Zsolt – Schmidt Egon Tollas énekművészek című könyve és 12×50 BYTKEK binokulár (távcső), állatok megfigyeléséhez.
A játékban a Kiskokas szalvéta, Selfness Ecoring 100 db-os papír zsebkendô, valamint a Selfness Ecoring 4, 8, 16 és 24 tekercses toalettpapírok vesznek részt. A promócióról a microsite-on túl a Forest-hírlevélbôl és a termékek csomagolásában lévô szórólapokról is tájékozódhatnak.
Az összehangolt TTL-kampány eszközrendszerét a Corvus Design alkotta, mint a Forest stratégiai ügynöksége.
A Forest társadalmi felelősségvállalása a gyermekek állatvilág iránti érdeklôdésének a felkeltéséhez járul hozzá és a madarak megmentésének fontosságára is felhívja a figyelmet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >