Forest-Papír Kft.: Nyereményjáték a madárfajok védelmében
A Forest-Papír Kft. a hortobágyi Madárkórházzal közösen, érdekes és élményekben gazdag nyereményjátékra invitálja a családokat.
A Forest-Papír Kft. a következő gerenráció védelmében elkötelezett híve a fenntartható fejlődésnek, ezért küldetésének tekinti a háztartáshigiéniai papírtermékek környezettudatos technológiával történőaló előállítását.
A játék célja, hogy minél többen megismerjék az erdők-mezők szépségeit és az olyan magyarországi értékmentő törekvéseket, mint például a Madárkórház munkája, ezáltal felismerjék a környezettudatosság és természetvédelem jelentőségét.
A cég tíz darab 40-40 fős általános iskolai kiránduláson biztosít helyet a hortobágyi Madárkórháznál tett látogatási programon. Az öt legmagasabb pontszámot elért iskola diákjai mellett a sorsoláson a kevesebb lélekszámú oktatási intézmények is bízhatnak a sikerben.
A fôdíjért való versengés mellett havonkénti sorsoláson vesznek részt a helyes megfejtést beküldők.
Minden hónapban sorsolásra kerül egy-egy Madárdalok Magyarországról című CD, Kalotás Zsolt – Schmidt Egon Tollas énekművészek című könyve és 12×50 BYTKEK binokulár (távcső), állatok megfigyeléséhez.
A játékban a Kiskokas szalvéta, Selfness Ecoring 100 db-os papír zsebkendô, valamint a Selfness Ecoring 4, 8, 16 és 24 tekercses toalettpapírok vesznek részt. A promócióról a microsite-on túl a Forest-hírlevélbôl és a termékek csomagolásában lévô szórólapokról is tájékozódhatnak.
Az összehangolt TTL-kampány eszközrendszerét a Corvus Design alkotta, mint a Forest stratégiai ügynöksége.
A Forest társadalmi felelősségvállalása a gyermekek állatvilág iránti érdeklôdésének a felkeltéséhez járul hozzá és a madarak megmentésének fontosságára is felhívja a figyelmet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >A Heineken 0.0 a mozivászonra gurul: új fejezet a mértékletesség kultúrájában az F1® THE MOVIE-val
A Heineken 0.0 hivatalos partnerként csatlakozott az Apple Original Films F1®…
Tovább olvasom >