Fordul a kocka, erősödnek a gyártói márkák

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 07. 04. 09:24

Az eddiginél jobban fókuszál a szakvásár jellegre a tejtermékek, húskészítmények és mélyhűtött áruk düsseldorfi vására. Az InterMopro, InterMeat és InterCool 2012. szeptember 23-26. között várja a látogatókat; elsősorban a kiskereskedelem beszerzőit Németország mellett a Benelux államokból és újabban Ausztriából.

– Átalakul az élelmiszer-kereskedelem és –gyártás szerkezete. Például terjeszkednek a diszkontok, és velük együtt a kereskedelmi márkák, amelyek eléggé összekuszálták a friss kategóriák kínálatát – jelentette ki Elke Möbius a friss áruk vásártriójának projektvezetője egy bécsi sajtóbeszélgetés során.
– A jelek szerint azonban a kereskedelmi márkák elérkeztek növekedésük határaihoz, és kezd fordulni a kocka. Az áru friss volta, minősége, származási helye és a hozzá kapcsolódó szolgáltatás újra fontos a fogyasztók számára. Mindez érdekes alapot jelent a következő három, együtt tartandó vásár koncepciójához.
Jelzi a trendváltást a „Marken Villages”, azaz a márkák faluja. Mindhárom kategóriában lesz egy speciális kiállítási terület, ahol a márkagyártók külön bemutatkozhatnak. Ezzel a vásár szervezői a látogatók figyelmét külön felhívják a márkák értékére.

Kinek érdemes kiállítani vagy ellátogatnia a három friss kategória szakvásárára? Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője szerint a beszerzők mellett a friss kategóriák értékesítési vezetői, eladáshelyek irányítói és tanácsadók koncentrált áttekintést kapnak egész Európából az innovációkról, és a gyártók kínálatának mélyüléséről.


További információk a Messe Düsseldorf honlapján szerezhetők be: www.bdexpo.hu

Kapcsolódó cikkeink