Foodtruck-ok a legújabb szerepben
A furgonos-kisbuszos mozgóárusok világa ma már a vendéglátás leggyorsabban fejlődő ágai közé tartozik. Az amerikai metropoliszokban tucatjával megjelenő – sokszor egyetlen, néha több járművel működő – vállalkozások leginkább hagyományos helyi vagy pedig etnikai ételeket (többnyire magas minőségben), kínálnak, és marketing szempontból is jelentősek a szakma számára.
Mostanában új szerepet kaptak az USA néhány nagyvárosában (San Francisco, Tampa, Cincinattisé mások) – méghozzá a nemzetközi repülőterek mellett. Feladatuk, többek között, az utasok megismertetése a helyi ételekkel és italokkal, amikről az utazók lehet, hogy így kapják az első információkat. A repterek vezetőinek nem titkolt szándéka az is, hogy így védekezzenek a közlekedési csomópontokat gyakran érő váddal szemben, miszerint ezek ételkínálata egysíkú és íztelen. A foodtruck-ok emellett az érkezőket várók számára is könnyebbé teszik a várakozás idejét, a repülőtéri személyzet számára pedig változatosabbá étrendjüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >