Foodtruck-ok a legújabb szerepben
A furgonos-kisbuszos mozgóárusok világa ma már a vendéglátás leggyorsabban fejlődő ágai közé tartozik. Az amerikai metropoliszokban tucatjával megjelenő – sokszor egyetlen, néha több járművel működő – vállalkozások leginkább hagyományos helyi vagy pedig etnikai ételeket (többnyire magas minőségben), kínálnak, és marketing szempontból is jelentősek a szakma számára.
Mostanában új szerepet kaptak az USA néhány nagyvárosában (San Francisco, Tampa, Cincinattisé mások) – méghozzá a nemzetközi repülőterek mellett. Feladatuk, többek között, az utasok megismertetése a helyi ételekkel és italokkal, amikről az utazók lehet, hogy így kapják az első információkat. A repterek vezetőinek nem titkolt szándéka az is, hogy így védekezzenek a közlekedési csomópontokat gyakran érő váddal szemben, miszerint ezek ételkínálata egysíkú és íztelen. A foodtruck-ok emellett az érkezőket várók számára is könnyebbé teszik a várakozás idejét, a repülőtéri személyzet számára pedig változatosabbá étrendjüket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >