Foodtruck-ok a legújabb szerepben

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 08. 06. 09:56

A furgonos-kisbuszos mozgóárusok világa ma már a vendéglátás leggyorsabban fejlődő ágai közé tartozik. Az amerikai metropoliszokban tucatjával megjelenő – sokszor egyetlen, néha több járművel működő – vállalkozások leginkább hagyományos helyi vagy pedig etnikai ételeket (többnyire magas minőségben), kínálnak, és marketing szempontból is jelentősek a szakma számára.

Mostanában új szerepet kaptak az USA néhány nagyvárosában (San Francisco, Tampa, Cincinattisé mások) – méghozzá a nemzetközi repülőterek mellett. Feladatuk, többek között, az utasok megismertetése a helyi ételekkel és italokkal, amikről az utazók lehet, hogy így kapják az első információkat. A repterek vezetőinek nem titkolt szándéka az is, hogy így védekezzenek a közlekedési csomópontokat gyakran érő váddal szemben, miszerint ezek ételkínálata egysíkú és íztelen. A foodtruck-ok emellett az érkezőket várók számára is könnyebbé teszik a várakozás idejét, a repülőtéri személyzet számára pedig változatosabbá étrendjüket.

Kapcsolódó cikkeink