Fontosak a magyar érdekek a Reálnak
A Reál Hungária Élelmiszer Kft. 2001. január 1-jén kezdte meg működését, és 100 százalékban magyar tulajdonban van. Több mint 2000, franchise-rendszerben együttműködő boltot tömörít, forgalma meghaladja a 300 milliárd forintot. Hét tagvállalatának mindegyike régiós központként funkcionál, s tömöríti magába a saját üzletei mellett a csatlakozott magánvállalkozásokat is.
Az ország teljes területén folytat élelmiszer és vegyi áru kis- és nagykereskedelmi tevékenységet. Lakóhely közeli, kényelmi boltjait két üzletláncba szervezi. Reál néven a 100 négyzetméter feletti, míg Reál Pont néven ennél kisebb eladótérrel rendelkező üzletekkel áll vásárlói rendelkezésére.
A Reál és Reál Pont üzletekben kapható, Reál néven forgalmazott termékcsalád a cég saját márkája. A Reál saját márkás termékek a gyártói márkákkal megegyező minőségű, ám azoknál lényegesen kedvezőbb árú termékek. A Reál saját márkás termékek csomagolásán feltüntetik a gyártó vállalatot is a forgalmazó mellett, ezzel is segítve a vásárlók tájékoztatását.
Emellett olyan, fantázianevekkel ellátott termékeket is forgalmaznak (például Szerenád borcsalád vagy Melody személyi higiéniai termékek), amelyek csak a Reál, illetve Reál Pont üzletekben kaphatók.
Tavaly év végén a Reál mintegy tizenhét évnyi tagság után kilépett az Országos Kereskedelmi Szövetségből, majd 2018 márciusában a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség tagja lett.
Ennek kapcsán a Reál Hungária Élelmiszer Kft. illetékese így nyilatkozott:
– Időszerű, hogy a magyar tulajdonú piaci szereplők hatékony és az érdekeiket maximálisan képviselő erős érdekképviseletet kapjanak a fontosabb ágazati kérdésekben, mert a megerősödött lakossági fogyasztásban egyre élesebb a verseny. A kisvállalkozások továbbra is hátrányban vannak a nagy áruházláncokkal szemben, ezért megfelelő súlyú összefogás nélkül a multicégek által uralt kiskereskedelemben továbbra is csak korlátozottan érvényesülnek a magyar érdekek. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A hazaiban még több van – több mint 50 márka vett részt a Magyar Termék augusztusi kampányában
Kiemelkedően magas részvételi számmal és ismét ingyenes részvételi lehetőséggel készült…
Tovább olvasom >A magyaranyero.hu hűségoldal dedikáltan azokat a vásárlókat éri el, akik a hazai árut keresik
Több mint két éve hívta életre a Magyar Termék Nonprofit…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >