Fontosak a magyar érdekek a Reálnak
A Reál Hungária Élelmiszer Kft. 2001. január 1-jén kezdte meg működését, és 100 százalékban magyar tulajdonban van. Több mint 2000, franchise-rendszerben együttműködő boltot tömörít, forgalma meghaladja a 300 milliárd forintot. Hét tagvállalatának mindegyike régiós központként funkcionál, s tömöríti magába a saját üzletei mellett a csatlakozott magánvállalkozásokat is.
Az ország teljes területén folytat élelmiszer és vegyi áru kis- és nagykereskedelmi tevékenységet. Lakóhely közeli, kényelmi boltjait két üzletláncba szervezi. Reál néven a 100 négyzetméter feletti, míg Reál Pont néven ennél kisebb eladótérrel rendelkező üzletekkel áll vásárlói rendelkezésére.
A Reál és Reál Pont üzletekben kapható, Reál néven forgalmazott termékcsalád a cég saját márkája. A Reál saját márkás termékek a gyártói márkákkal megegyező minőségű, ám azoknál lényegesen kedvezőbb árú termékek. A Reál saját márkás termékek csomagolásán feltüntetik a gyártó vállalatot is a forgalmazó mellett, ezzel is segítve a vásárlók tájékoztatását.
Emellett olyan, fantázianevekkel ellátott termékeket is forgalmaznak (például Szerenád borcsalád vagy Melody személyi higiéniai termékek), amelyek csak a Reál, illetve Reál Pont üzletekben kaphatók.
Tavaly év végén a Reál mintegy tizenhét évnyi tagság után kilépett az Országos Kereskedelmi Szövetségből, majd 2018 márciusában a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség tagja lett.
Ennek kapcsán a Reál Hungária Élelmiszer Kft. illetékese így nyilatkozott:
– Időszerű, hogy a magyar tulajdonú piaci szereplők hatékony és az érdekeiket maximálisan képviselő erős érdekképviseletet kapjanak a fontosabb ágazati kérdésekben, mert a megerősödött lakossági fogyasztásban egyre élesebb a verseny. A kisvállalkozások továbbra is hátrányban vannak a nagy áruházláncokkal szemben, ezért megfelelő súlyú összefogás nélkül a multicégek által uralt kiskereskedelemben továbbra is csak korlátozottan érvényesülnek a magyar érdekek. //
Kapcsolódó cikkeink
Már tudjuk, hogy Önnek melyik a kedvenc fánkja!
A farsangi időszak nem múlhat el fánk nélkül, és mi…
Tovább olvasom >Hányszor és hogyan emlegették az egyes áruházláncot tavaly az interneten?
A koronavírus-járvány kirobbanása óta hatalmasat változott az életünk, ami a…
Tovább olvasom >Megjelent a hazai élelmiszerboltok 2022-es műanyag- és szemétrangsora
Átfogó jelentés készült arról, hogy a hazánkban jelenlévő legnagyobb élelmiszer-kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >