Fontos az alfa-generációs gyerekek szülei számára az élelmiszerek egészségessége
Az alfa-generációs (9 éves és fiatalabb) gyerekeket nevelő szülők többsége számára fontos, hogy a zöldség-gyümölcs és más egészséges élelmiszerek vásárlása, de a McDonald’s látogatása is gyakori dolog – derül ki a Morning Consult márciusban közzétett felméréséből.
A washingtoni székhelyű piackutató cég decemberben 2000 alfa-generációs gyermek és 1000 18 évnél fiatalabb gyermek szüleit kérdezte.
Arra a kérdésre, hogy mi az, ami „nagyon fontos”, amikor a gyermekeiknek választanak élelmiszert és italt, az alfa-generációs gyerekek szüleinek 66%-a a gyümölcsöket és zöldségeket jelölte meg, amit a friss élelmiszerek (53%) és a változatos ételek (53%) követtek. A cukros italok (46%) és a cukor fogyasztásának korlátozása pedig 39% számára bír kiemelt jelentőséggel.
Az alfa-generációs gyermekek szüleinek 36%-a mondta, hogy nagyon fontosnak tartja a gyorséttermi ételek fogyasztásának korlátozását, de 43% jelezte, hogy gyermekeik legalább heti rendszerességgel esznek ilyen ételeket. Az évente legalább 100 000 dollárt kereső szülők 44%-a mondta, hogy hetente vacsorázik, szemben az 50 000 dollárnál kevesebbet kereső megkérdezettek 23%-ával.
Amikor a 9 évnél fiatalabb gyermekek szüleit arról kérdezték, hogy van-e kedvenc étterme a gyermekeiknek, a nyitott kérdésre adott válaszok 37%-ában a McDonald’s került említésre, míg a válaszok 7%-ában valamey pizzéria (Domino’s, Pizza Hut és a Papa Johns) szerepelt.
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Digitális hagyományőrzés az alfa generáció jegyében
Az idei húsvétkor kiváló példát mutat számos magyar település arra,…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >