Fontos az alfa-generációs gyerekek szülei számára az élelmiszerek egészségessége
Az alfa-generációs (9 éves és fiatalabb) gyerekeket nevelő szülők többsége számára fontos, hogy a zöldség-gyümölcs és más egészséges élelmiszerek vásárlása, de a McDonald’s látogatása is gyakori dolog – derül ki a Morning Consult márciusban közzétett felméréséből.
A washingtoni székhelyű piackutató cég decemberben 2000 alfa-generációs gyermek és 1000 18 évnél fiatalabb gyermek szüleit kérdezte.
Arra a kérdésre, hogy mi az, ami „nagyon fontos”, amikor a gyermekeiknek választanak élelmiszert és italt, az alfa-generációs gyerekek szüleinek 66%-a a gyümölcsöket és zöldségeket jelölte meg, amit a friss élelmiszerek (53%) és a változatos ételek (53%) követtek. A cukros italok (46%) és a cukor fogyasztásának korlátozása pedig 39% számára bír kiemelt jelentőséggel.
Az alfa-generációs gyermekek szüleinek 36%-a mondta, hogy nagyon fontosnak tartja a gyorséttermi ételek fogyasztásának korlátozását, de 43% jelezte, hogy gyermekeik legalább heti rendszerességgel esznek ilyen ételeket. Az évente legalább 100 000 dollárt kereső szülők 44%-a mondta, hogy hetente vacsorázik, szemben az 50 000 dollárnál kevesebbet kereső megkérdezettek 23%-ával.
Amikor a 9 évnél fiatalabb gyermekek szüleit arról kérdezték, hogy van-e kedvenc étterme a gyermekeiknek, a nyitott kérdésre adott válaszok 37%-ában a McDonald’s került említésre, míg a válaszok 7%-ában valamey pizzéria (Domino’s, Pizza Hut és a Papa Johns) szerepelt.
Kapcsolódó cikkeink
Vonzások és választások
Az Eventrend cégcsoport 2024 végén reprezentatív kérdőíves kutatást végzett közel…
Tovább olvasom >A McDonald’s karakterei is bekerülnek a Minecraft univerzumába
A játék- és mozirajongók számára az év egyik legjobban várt…
Tovább olvasom >Vegyes érzelmekkel viszonyulnak a magyarok a humanoid robotokhoz
Januártól 12–14 millió forintos áron már Magyarországon is elérhetők a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >