Fontos az alfa-generációs gyerekek szülei számára az élelmiszerek egészségessége
Az alfa-generációs (9 éves és fiatalabb) gyerekeket nevelő szülők többsége számára fontos, hogy a zöldség-gyümölcs és más egészséges élelmiszerek vásárlása, de a McDonald’s látogatása is gyakori dolog – derül ki a Morning Consult márciusban közzétett felméréséből.
A washingtoni székhelyű piackutató cég decemberben 2000 alfa-generációs gyermek és 1000 18 évnél fiatalabb gyermek szüleit kérdezte.
Arra a kérdésre, hogy mi az, ami „nagyon fontos”, amikor a gyermekeiknek választanak élelmiszert és italt, az alfa-generációs gyerekek szüleinek 66%-a a gyümölcsöket és zöldségeket jelölte meg, amit a friss élelmiszerek (53%) és a változatos ételek (53%) követtek. A cukros italok (46%) és a cukor fogyasztásának korlátozása pedig 39% számára bír kiemelt jelentőséggel.
Az alfa-generációs gyermekek szüleinek 36%-a mondta, hogy nagyon fontosnak tartja a gyorséttermi ételek fogyasztásának korlátozását, de 43% jelezte, hogy gyermekeik legalább heti rendszerességgel esznek ilyen ételeket. Az évente legalább 100 000 dollárt kereső szülők 44%-a mondta, hogy hetente vacsorázik, szemben az 50 000 dollárnál kevesebbet kereső megkérdezettek 23%-ával.
Amikor a 9 évnél fiatalabb gyermekek szüleit arról kérdezték, hogy van-e kedvenc étterme a gyermekeiknek, a nyitott kérdésre adott válaszok 37%-ában a McDonald’s került említésre, míg a válaszok 7%-ában valamey pizzéria (Domino’s, Pizza Hut és a Papa Johns) szerepelt.
Kapcsolódó cikkeink
Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >Önvezető autók a nagyvárosban – ilyen algoritmusokon dolgoznak a magyar kutatók
Sokan azt gondolják, hogy az önvezető autók fejlesztésében a technológia…
Tovább olvasom >2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >