Folytatódik a Tej Terméktanács és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének együttműködése
A Tej Terméktanács kezdetektől fogva elkötelezett a magyar fogyasztók – tejtermékekkel és azok kiegyensúlyozott táplálkozásban betöltött szerepével kapcsolatos – hiteles tájékoztatása iránt. Ezen célok elérése érdekében folyamatosan keresi a partnerséget azokkal a szakmai szervezetekkel, akik ugyanezt az elvet képviselik, vagyis a hiteles, bizonyítékokon alapuló információk megosztásának fontosságát.

2023-ban is folytatódik a közös munka
Ezen cél érdekében kötött együttműködési megállapodást 2021 tavaszán a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével (MDOSZ). A tavalyi év sikeres kampányának eredményeként a most megújított megállapodás értelmében 2023. évben is folytatódik a közös munka. A tej az egyik legalapvetőbb élelmiszerünk, ami már gyermekkorunktól kezdve az egészséges táplálkozásunk része. Az utóbbi időben mégis számos tévhit kering a fogyasztásával kapcsolatban, melyek gyakran félreértelmezett vagy felszínes információkból fakadnak.
A sok eltérő álláspont között nem egyszerű eligazodni és megtalálni a hiteles forrást, ezért is fontos a folyamatos, szakmailag alátámasztott fogyasztói tájékoztatás. A kampány során az MDOSZ a Terméktanács ismeretterjesztő kommunikációjában szakmai hátteret biztosít, továbbá támogatja a Terméktanács média megjelenéseit. Az együttműködés legfőbb célja a fogyasztók szemléletformálása, valamint hiteles tájékoztatása, a tej és tejtermékek egészséges táplálkozásban betöltött szerepéről.
A megállapodás szerint az MDOSZ hivatkozásokkal alátámasztott szakmai háttéranyagok rendelkezésre bocsátásával erősíti a Terméktanács 2023. évi kommunikációját, a Szövetség szakértője a Terméktanács képviselőjével közösen televíziós- és rádióműsorokban szakmai beszélgetések során segít bemutatni a tejtermékek pozitív hatásait és szerepét az egészséges táplálkozásban és egyben eloszlatni a tejjel kapcsolatos tévhiteket A kampány a két szervezet által kiadott szakmai PR cikkekkel és a közösségi oldalakon megjelenő ismeretterjesztő posztokkal is támogatásra kerül.
Kapcsolódó cikkeink
Hazai superfoodokkal az egészségért és a fenntarthatóságért
A táplálkozásban is egyre több a távoli, egzotikus „superfood”, ám…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Puffadás ellen tudományosan: mit tud a FODMAP-étrend?
A puffadás gyakori, kellemetlen tünet, amely a lakosság jelentős részét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >