Folytatódik a Tej Terméktanács és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének együttműködése
A Tej Terméktanács kezdetektől fogva elkötelezett a magyar fogyasztók – tejtermékekkel és azok kiegyensúlyozott táplálkozásban betöltött szerepével kapcsolatos – hiteles tájékoztatása iránt. Ezen célok elérése érdekében folyamatosan keresi a partnerséget azokkal a szakmai szervezetekkel, akik ugyanezt az elvet képviselik, vagyis a hiteles, bizonyítékokon alapuló információk megosztásának fontosságát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/austin-wilcox-lAueE1Zf9tY-unsplash.jpg)
2023-ban is folytatódik a közös munka
Ezen cél érdekében kötött együttműködési megállapodást 2021 tavaszán a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével (MDOSZ). A tavalyi év sikeres kampányának eredményeként a most megújított megállapodás értelmében 2023. évben is folytatódik a közös munka. A tej az egyik legalapvetőbb élelmiszerünk, ami már gyermekkorunktól kezdve az egészséges táplálkozásunk része. Az utóbbi időben mégis számos tévhit kering a fogyasztásával kapcsolatban, melyek gyakran félreértelmezett vagy felszínes információkból fakadnak.
A sok eltérő álláspont között nem egyszerű eligazodni és megtalálni a hiteles forrást, ezért is fontos a folyamatos, szakmailag alátámasztott fogyasztói tájékoztatás. A kampány során az MDOSZ a Terméktanács ismeretterjesztő kommunikációjában szakmai hátteret biztosít, továbbá támogatja a Terméktanács média megjelenéseit. Az együttműködés legfőbb célja a fogyasztók szemléletformálása, valamint hiteles tájékoztatása, a tej és tejtermékek egészséges táplálkozásban betöltött szerepéről.
A megállapodás szerint az MDOSZ hivatkozásokkal alátámasztott szakmai háttéranyagok rendelkezésre bocsátásával erősíti a Terméktanács 2023. évi kommunikációját, a Szövetség szakértője a Terméktanács képviselőjével közösen televíziós- és rádióműsorokban szakmai beszélgetések során segít bemutatni a tejtermékek pozitív hatásait és szerepét az egészséges táplálkozásban és egyben eloszlatni a tejjel kapcsolatos tévhiteket A kampány a két szervezet által kiadott szakmai PR cikkekkel és a közösségi oldalakon megjelenő ismeretterjesztő posztokkal is támogatásra kerül.
Kapcsolódó cikkeink
A Tej Terméktanács már 20 éve edukálja a gyerekeket
A Tej Terméktanács több mint 20 éve végez országos szintű,…
Tovább olvasom >A csodadiéták veszélyesebbek, mint hinnénk
A gyors fogyást ígérő csodadiéták sokak számára csábító megoldást jelenthetnek,…
Tovább olvasom >Mitől lesz egy reggeli igazán tápláló? – Tippek az egészséges napkezdéshez
A reggeli az egyik legfontosabb étkezés, amely kulcsszerepet játszik testünk…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >