Folytatódik a SPAR szupermarketek modernizálása

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 01. 20. 00:01

A SPAR Magyarország Kft. 2009-ben végrehajtotta az arculatváltást a 2008-ban átvett Plus hálózat mind a 174 üzletén, melyek az elsőkörös átalakításokat követően, kibővített szortimenttel SPAR szupermarketekként nyitottak újra.

Az arculatváltás után rögtön megkezdődtek a Plusokból kialakított SPAR szupermarketek nagyobb léptékű, második körös átépítései. A modernizálás 2009 végén 15 üzletet érintett, 2010-ben pedig további 70 üzlet átalakítása valósul meg.
Az átépítések második fázisában az átalakítások már sokkal jelentősebbek. A cél, hogy a SPAR üzletekben a minőség és választék még hangsúlyosabb legyen. Az átépítések alapvetően három kategóriába sorolhatók: önkiszolgáló típusú üzlet, fél-önkiszolgáló típusú üzlet, SPAR Modell üzlet.
Az önkiszolgáló típusú üzletekben az alapterülettől függő szortiment bővítés mellett a legjelentősebb változtatások: látványpékség kialakítása, új modern kenyérállványok és adagolók beállítása, a hús, a baromfi és az előrecsomagolt sajttermékek fali hűtőkben történő elhelyezése, valamint a SPAR szupermarketekre jellemző látványos zöldség-gyümölcs kihelyezés.
A fél-önkiszolgáló típusú üzletekben az előző típusnál megvalósított változtatások mind megtalálhatóak. Ezeken kívül friss hús-, csemege-, és sajtpult széles választéka is várja a vásárlókat. Az üzletek adottságait figyelembe véve grillsütők is beépítésre kerülnek.
A legnagyobb mértékű átalakítás a SPAR Modell üzletekre jellemző. Az előbbi típusok újításain túl grill termékek, hidegkonyhai készítmények, cukrászati termékek, illetve esetenként convenience termékek is a vásárlók további kényelmét szolgálják.
Az idei évben a SPAR Csoport több ütemben 70 üzlet átalakítását valósítja meg. Az átépítések időtartama alatt az érintett boltok zárva tartanak 35-60 napig – áll az  áruházlánc közleményében.




Kapcsolódó cikkeink