Folytatódik a Soproni Jóleső Segítség program
Álláskereső kékszámmal, országos roadshow-val és attitűdfelmérő online kérdőívvel folytatja az álláskeresők támogatását a Soproni Jóleső Segítség program.
A HEINEKEN Hungária és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet által életre hívott Soproni Jóleső Segítség program egyik legfontosabb célja, hogy megtanítsa az álláskeresőket arra, hogyan találják meg a képzettségüknek, karriercéljaiknak megfelelő állást. A program hatékonyságát igazolja, hogy a workshopokon, valamint személyes tanácsadásokon részt vevők közel 70 százaléka állást talál 180 napon belül.
„A konkrét segítség mellett a program nagy erejének a szemléletformálást tartom” – mondta Palkó András, a HEINEKEN Hungária group brand managere (képünkön). – „Fontos, hogy az átmenetileg munka nélkül lévő emberekre ne mint munkanélküliekre tekintsünk, mert ehhez gyakran negatív megítélés társul, hanem álláskeresőként kezeljük őket, akik tenni akarnak a jövőjükért. Ez segíthet abban, hogy nagyobb önbizalommal tekintsenek ők is magukra.”
Kapcsolódó cikkeink
Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >