Folytatódik a Lidl dinamikus növekedése
Hogyan befolyásolta a Lidl tavalyi évét a pandémia, kérdeztük Tőzsér Juditot, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjét.
– A tavalyi év számos nehézséget tartogatott, de munkavállalóink rugalmasságának, maximális helytállásának köszönhetően sikerült mindezeken felülkerekednünk – emelte ki Tőzsér Judit. – Igyekeztünk minden felmerülő problémára a lehető leggyorsabban reagálni. Így kerültek ki például az áruházakba a plexifalak vagy a megfelelő távolságot jelző padlómatricák, de szintén ennek köszönhető az egyik termékfejlesztésünk is: az otthon süthető, fagyasztottpékáru-kínálatunk. Köszönettel tartozunk beszállítóinknak és termelőinknek, akikkel szorosan és zökkenőmentesen tudunk együttműködni, és ami lehetővé teszi a magyar családok élelmiszer-ellátását.
A kitűzött célokkal és elért eredményekkel kapcsolatban Tőzsér Judit hangsúlyozta:

Tőzsér Judit
vállalati kommunikációs
vezető
Lidl Magyarország
– A célunk továbbra is az, hogy dinamikusan fejlődjünk tovább, és hozzájáruljunk a hazai gazdaság versenyképességéhez is. Továbbra is kiemelten kezeljük a magyar beszállítók támogatását, és ennek köszönhetően mind a hazai beszállítók, mind a hazai termékek száma tovább növekedett 2020-ban. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a magyar beszállítóinktól származó élelmiszereink beszerzési értéke 22%-kal növekedett az előző gazdasági évhez képest. Mindemellett az exportpiacokon is tovább tudtunk bővülni, immár több mint 170 hazai beszállítónk 665 terméke érhető el összesen 26 országban.
A kommunikációs vezető hozzátette: a Lidl immár évek óta a hazai vásárlók egyik nagy kedvence, ha bevásárlásról van szó.
– Azon dolgozunk, hogy ezt a pozíciónkat továbbra is megtartsuk és erősítsük. Az idei év során több újdonsággal és termékfejlesztéssel is kedveskedünk majd vásárlóinknak – árulta el. – Emellett szeretnénk folytatni a beszállítók felkutatására, edukálására indított Lidl Akadémia Plusz programunkat is.
Mindezeken túl épül már a negyedik, ecseri logisztikai központunk, ami 400 új munkahelyet jelent majd. Ezzel együtt pedig összesen nagyságrendileg 1000 új munkavállónak tervezünk munkahelyet teremteni a Lidl Magyarországnál 2021-ben. //
Kapcsolódó cikkeink
A Veganuár™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc-partnere a Lidl volt
Csatlakozott a Lidl Magyarország a Veganuár™ 2025 kezdeményezéshez, mely arra…
Tovább olvasom >Itthon és külföldön is egyre népszerűbbek a magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök
A magyar gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök iránti kereslet mind belföldön,…
Tovább olvasom >CSR Hungary: díjak a legjobbaknak
2024-ben immár 17. alkalommal került sor a Magyar Üzleti Felelősség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Milyen hatása lehet az árrésstopnak? Lesz miből fizetni a dolgozói béreket?
A kormány bejelentése szerint március közepétől harminc alapvető élelmiszer árrése…
Tovább olvasom >Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Felvásárolta a myPOS az IQOM-ot, elősegítve a digitális fizetési innováció terjedését
Az IQOM, a digitális fizetési megoldások egyik vezető magyarországi szolgáltatója…
Tovább olvasom >