Folytatódik a Lidl dinamikus növekedése
Hogyan befolyásolta a Lidl tavalyi évét a pandémia, kérdeztük Tőzsér Juditot, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjét.
– A tavalyi év számos nehézséget tartogatott, de munkavállalóink rugalmasságának, maximális helytállásának köszönhetően sikerült mindezeken felülkerekednünk – emelte ki Tőzsér Judit. – Igyekeztünk minden felmerülő problémára a lehető leggyorsabban reagálni. Így kerültek ki például az áruházakba a plexifalak vagy a megfelelő távolságot jelző padlómatricák, de szintén ennek köszönhető az egyik termékfejlesztésünk is: az otthon süthető, fagyasztottpékáru-kínálatunk. Köszönettel tartozunk beszállítóinknak és termelőinknek, akikkel szorosan és zökkenőmentesen tudunk együttműködni, és ami lehetővé teszi a magyar családok élelmiszer-ellátását.
A kitűzött célokkal és elért eredményekkel kapcsolatban Tőzsér Judit hangsúlyozta:

Tőzsér Judit
vállalati kommunikációs
vezető
Lidl Magyarország
– A célunk továbbra is az, hogy dinamikusan fejlődjünk tovább, és hozzájáruljunk a hazai gazdaság versenyképességéhez is. Továbbra is kiemelten kezeljük a magyar beszállítók támogatását, és ennek köszönhetően mind a hazai beszállítók, mind a hazai termékek száma tovább növekedett 2020-ban. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a magyar beszállítóinktól származó élelmiszereink beszerzési értéke 22%-kal növekedett az előző gazdasági évhez képest. Mindemellett az exportpiacokon is tovább tudtunk bővülni, immár több mint 170 hazai beszállítónk 665 terméke érhető el összesen 26 országban.
A kommunikációs vezető hozzátette: a Lidl immár évek óta a hazai vásárlók egyik nagy kedvence, ha bevásárlásról van szó.
– Azon dolgozunk, hogy ezt a pozíciónkat továbbra is megtartsuk és erősítsük. Az idei év során több újdonsággal és termékfejlesztéssel is kedveskedünk majd vásárlóinknak – árulta el. – Emellett szeretnénk folytatni a beszállítók felkutatására, edukálására indított Lidl Akadémia Plusz programunkat is.
Mindezeken túl épül már a negyedik, ecseri logisztikai központunk, ami 400 új munkahelyet jelent majd. Ezzel együtt pedig összesen nagyságrendileg 1000 új munkavállónak tervezünk munkahelyet teremteni a Lidl Magyarországnál 2021-ben. //
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Új csomagolásban a Lidl Húsfarm családja
Tavasszal a Lidl 75 termékből álló, saját márkás Húsfarm termékcsaládja…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Lidl Portugáliában, Romániában pedig terjeszkedik
A német Lidl 115 millió eurós beruházással új logisztikai központot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >