Folytatódik a Lidl dinamikus növekedése
Hogyan befolyásolta a Lidl tavalyi évét a pandémia, kérdeztük Tőzsér Juditot, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetőjét.
– A tavalyi év számos nehézséget tartogatott, de munkavállalóink rugalmasságának, maximális helytállásának köszönhetően sikerült mindezeken felülkerekednünk – emelte ki Tőzsér Judit. – Igyekeztünk minden felmerülő problémára a lehető leggyorsabban reagálni. Így kerültek ki például az áruházakba a plexifalak vagy a megfelelő távolságot jelző padlómatricák, de szintén ennek köszönhető az egyik termékfejlesztésünk is: az otthon süthető, fagyasztottpékáru-kínálatunk. Köszönettel tartozunk beszállítóinknak és termelőinknek, akikkel szorosan és zökkenőmentesen tudunk együttműködni, és ami lehetővé teszi a magyar családok élelmiszer-ellátását.
A kitűzött célokkal és elért eredményekkel kapcsolatban Tőzsér Judit hangsúlyozta:
![Tőzsér Judit_Lidl](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/Tozser-Judit_Lidl_opt-scaled-e1619857052794-238x300.jpeg)
Tőzsér Judit
vállalati kommunikációs
vezető
Lidl Magyarország
– A célunk továbbra is az, hogy dinamikusan fejlődjünk tovább, és hozzájáruljunk a hazai gazdaság versenyképességéhez is. Továbbra is kiemelten kezeljük a magyar beszállítók támogatását, és ennek köszönhetően mind a hazai beszállítók, mind a hazai termékek száma tovább növekedett 2020-ban. Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a magyar beszállítóinktól származó élelmiszereink beszerzési értéke 22%-kal növekedett az előző gazdasági évhez képest. Mindemellett az exportpiacokon is tovább tudtunk bővülni, immár több mint 170 hazai beszállítónk 665 terméke érhető el összesen 26 országban.
A kommunikációs vezető hozzátette: a Lidl immár évek óta a hazai vásárlók egyik nagy kedvence, ha bevásárlásról van szó.
– Azon dolgozunk, hogy ezt a pozíciónkat továbbra is megtartsuk és erősítsük. Az idei év során több újdonsággal és termékfejlesztéssel is kedveskedünk majd vásárlóinknak – árulta el. – Emellett szeretnénk folytatni a beszállítók felkutatására, edukálására indított Lidl Akadémia Plusz programunkat is.
Mindezeken túl épül már a negyedik, ecseri logisztikai központunk, ami 400 új munkahelyet jelent majd. Ezzel együtt pedig összesen nagyságrendileg 1000 új munkavállónak tervezünk munkahelyet teremteni a Lidl Magyarországnál 2021-ben. //
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi vezető helyét a Lidl
Immár negyedik alkalommal kezdődik a Lidl-lánccal a Trade magazin FMCG…
Tovább olvasom >Már egy évtizede partnerségben a magyar borászatokkal
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >A vásárlói magatartásba enged bepillantást a beszállítóknak a Walmart új megoldása
A vásárlók szélesebb körű megismerését lehetővé tévő információkkal szolgál a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >