Már megint malacunk van: folytatódik a nagysikerű sertéskampány
A Magyar Turizmus Zrt., a Földművelésügyi Minisztérium, valamint a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT) április 20-tól 22-ig, valamint április 27-től 29-ig tartó, újabb termék-kóstoltató kampányban hívja fel a figyelmet a minőségi hazai sertéshúsra. A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) Védjegyes termékek népszerűsítése a Kormány sertésstratégiájának egyik pillére, amelynek célja a hazai sertésállomány megduplázása.
A Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága és a VHT által közösen szervezett kóstoltatással szeretnék hangsúlyozni, hogy a sertéshús a magyar gasztronómia egyik tradicionális alapanyaga, melynek konyhai felhasználása igen sokoldalú és egészséges. A kóstoltatásra a Gödöllő Coop Zrt. 6 legnagyobb áruházában kerül sor, így az akció 6 napja alatt sokak kaphatnak ízelítőt a Kiváló Minőségű Sertéshús védjeggyel ellátott termékek kínálatából. Megkóstolhatják például a Kulárés vastagkolbászt, Paprikás páros kolbászt, csemege, és csípős vastagkolbászokat, valamint helyszínen grillezett tarját.
A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjeggyel ellátott sertéshúsok és sertéshús készítmények megbízható, felelős magyar gazdaságból származnak, előállításukat rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés kísérte, útjuk pedig az élőállattól a vásárlásig nyomon követhető. Mint minden terméknél, ez esetben is az alapanyag jelenti a biztosítékot a kiváló minőségre: az állatok csak gabona alapú, GMO-mentes kukoricát tartalmazó, hozamfokozóktól mentes takarmánnyal etetettek. Ez eredményezi a KMS védjegyes sertéshús sajátos, különleges ízét és illatvilágát, melyet a fogyasztók egyre több étteremben is megtapasztalhatnak.
Használatára azok az állattartók, vágóhidak, feldolgozó üzemek, kiskereskedelmi vállalatok és vendéglátók (éttermek) pályázhatnak, akik az élőállat-tartástól a vásárlásig biztosítani tudják a védjegy használatával szemben támasztott különleges feltételeket, az ellenőrzött kiváló minőséget.
A Földművelésügyi Minisztérium által létrehozott Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjegy használati jogosultja a Vágóállat és Hús Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (VHT), amely a minisztérium megbízásából végzi a védjegy odaítélését a szigorú követelményeket teljesítő magyar vállalatoknak és gazdaságoknak. E minősítő védjegy célja az is, hogy a tisztességes versenyfeltételek fenntartása mellett bővítse a hazai piacot és növelje az itthon előállított sertéshús termékek arányát.
Az itthon előállított, KMS védjegyes termékeket választva a fogyasztó is hozzájárul ahhoz, hogy növekedésnek induljon a hazai termékek fogyasztása a külföldről behozott, más ízvilágú sertéshússal szemben. A kereslet fellendülésével a hazai gazdaságok is tovább fejlődhetnek, a sertésállomány tovább növekedhet.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >