Folytatjai európai terjeszkedését a Subway
A válság hatására megnőtt az igény az olcsó, de jó minőségű gyorséttermi étkezés iránt, ezért a Subway ambiciózus fejlesztési tervet hozott nyilvánosságra. A cég rövid időn belül a 27 uniós tagországban 2600 egységet szeretne működtetni.
A vállalat legnagyobb európai
piaca Nagy-Britannia, ahol jelenleg 1.300 egység működik,
Németországban 710, Franciaországban 125 Subway
várja a szendvicsre éhes vásárlókat.
Spanyolországban a cél, hogy egységei ott
legyenek minden nagyvárosban és turisták által
szívesen látogatott területen. A gyorséttermi
lánc a következő években Bulgáriában
és Dániában is üzleteket nyit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A lepárlás elveszett művészete – A nap képe
A legeredetibb italos adventi naptár, amit idén láttunk: A lepárlás…
Tovább olvasom >Társadalmi felelősségvállalás napot tartott a METRO
100 adag melegételt készített el a METRO Gasztroakadémia és adományozott…
Tovább olvasom >Báránytálalás Szecsuanban – A nap videója
Ebben a szecsuáni étteremben mongol módra sütik a háromhónapos bárányt,…
Tovább olvasom >