Folytatjai európai terjeszkedését a Subway
A válság hatására megnőtt az igény az olcsó, de jó minőségű gyorséttermi étkezés iránt, ezért a Subway ambiciózus fejlesztési tervet hozott nyilvánosságra. A cég rövid időn belül a 27 uniós tagországban 2600 egységet szeretne működtetni.
A vállalat legnagyobb európai
piaca Nagy-Britannia, ahol jelenleg 1.300 egység működik,
Németországban 710, Franciaországban 125 Subway
várja a szendvicsre éhes vásárlókat.
Spanyolországban a cél, hogy egységei ott
legyenek minden nagyvárosban és turisták által
szívesen látogatott területen. A gyorséttermi
lánc a következő években Bulgáriában
és Dániában is üzleteket nyit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: lakásfelújításra is fordítható a SZÉP kártyára érkező összeg fele 2025-től
A jövő évtől a SZÉP kártyára érkező összeg felét lakásfelújításra,…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >