Folytatjai európai terjeszkedését a Subway
A válság hatására megnőtt az igény az olcsó, de jó minőségű gyorséttermi étkezés iránt, ezért a Subway ambiciózus fejlesztési tervet hozott nyilvánosságra. A cég rövid időn belül a 27 uniós tagországban 2600 egységet szeretne működtetni.
A vállalat legnagyobb európai
piaca Nagy-Britannia, ahol jelenleg 1.300 egység működik,
Németországban 710, Franciaországban 125 Subway
várja a szendvicsre éhes vásárlókat.
Spanyolországban a cél, hogy egységei ott
legyenek minden nagyvárosban és turisták által
szívesen látogatott területen. A gyorséttermi
lánc a következő években Bulgáriában
és Dániában is üzleteket nyit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ilyen a Nitro Pepsi habja – A nap videója
A nitrogén régóta a buborékok forrása az olyan stout sörökben,…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárdos turisztikai fejlesztés Hajdúszoboszlón
Több mint kétmilliárd forintos beruházás eredményeként teljesen megújul a hajdúszoboszlói…
Tovább olvasom >Pincérek és pszichológusok III.
Sorozatunkban ezúttal az étlapon megjelenő árak „csodáival” foglalkozunk. Az okos…
Tovább olvasom >