Folytatjai európai terjeszkedését a Subway
A válság hatására megnőtt az igény az olcsó, de jó minőségű gyorséttermi étkezés iránt, ezért a Subway ambiciózus fejlesztési tervet hozott nyilvánosságra. A cég rövid időn belül a 27 uniós tagországban 2600 egységet szeretne működtetni.
A vállalat legnagyobb európai
piaca Nagy-Britannia, ahol jelenleg 1.300 egység működik,
Németországban 710, Franciaországban 125 Subway
várja a szendvicsre éhes vásárlókat.
Spanyolországban a cél, hogy egységei ott
legyenek minden nagyvárosban és turisták által
szívesen látogatott területen. A gyorséttermi
lánc a következő években Bulgáriában
és Dániában is üzleteket nyit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >