Folyamatosan fejleszti szolgáltatásait a METRO

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 06. 20. 07:32

A METRO-nál azt vallják, hogy a minőségi és szakszerű szolgáltatás kulcsa a folyamatos fejlődés.

Horváth Imre
ügyvezető igazgató
METRO

Tavaly a cég nagy ívű logisztikai fejlesztéseket hajtott végre kiszállítási szolgáltatásuk támogatására. 2017 júliusában avatták fel a METRO új átadópontjait Balatonszentgyörgyön és Székesfehérváron. Az innovatív megoldás elősegíti a környező áruházak tehermentesítését, de cél volt természetesen az is, hogy csökkenteni tudják a fuvarozás költségeit.

Arra törekednek, hogy a kiszállítási szolgáltatásuk minőségét folyamatosan tovább növeljék egyedi igényekre szabható időkapuval, időpontfoglalással, online rendelési lehetőséggel, de akár halasztott fizetéssel, vagy hitelkeret-opcióval is.

– Nap mint nap azon dolgozunk, hogy a jelenlegi több tízezer vevőnkkel való együttműködés még hatékonyabb, még sikeresebb legyen, továbbá, hogy odaadásunk és szolgáltatásunk még több vásárlóhoz eljusson – mondja Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. – Partnereink munkáját például ingyenes honlapkészítő programmal segítjük, amellyel bármelyik étterem könnyen és gyorsan készíthet magának egy praktikusan használható honlapot. Hamarosan indul a megújult METRO MAX webshop szolgáltatásunk is, melynek segítségével bárhol, bármilyen eszközről intézhető lesz a bevásárlás.

A METRO támogatta a 2017-es évi Sirha kiállítás és Bocuse d’Or magyarországi döntőjét, emellett arra is büszkék, hogy a múlt évi Michelin Kalauz régi és új magyar díjazottjainak is ők nyújthatták át a rangos elismeréseket.

A Magyarországon általánosan tapasztalható munkaerőhiány sajnos begyűrűzött a HoReCa-szektorba is, egyre nagyobb kihívással küzdenek a vendéglátósok a szakemberek, kiszolgáló személyzet megtalálásával és megtartásával. Éppen ezért a METRO olyan saját márkás, illetve konyhakész (Ready to Cook) termékkör kifejlesztésével is igyekszik vevői segítségére lenni, amelyekkel nemcsak időt, de energiát és pénzt is megtakaríthatnak. //

Vevőkör:

HORECA ÉS RETAIL

Főbb forgalmazott kategóriák:

FOOD ÉS NON-FOOD TERMÉKEK

Bruttó forgalom, 2016.

184,7 MRD HUF

Bruttó forgalom, 2017.:
189,7 MRD HUF

Honlap: www.metro.hu

Területi lefedettség:

KELET-, KÖZÉP-, NYUGAT-MAGYARORSZÁG

 

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink