Folyamatosan fejleszti szolgáltatásait a METRO
A METRO-nál azt vallják, hogy a minőségi és szakszerű szolgáltatás kulcsa a folyamatos fejlődés.

Horváth Imre
ügyvezető igazgató
METRO
Tavaly a cég nagy ívű logisztikai fejlesztéseket hajtott végre kiszállítási szolgáltatásuk támogatására. 2017 júliusában avatták fel a METRO új átadópontjait Balatonszentgyörgyön és Székesfehérváron. Az innovatív megoldás elősegíti a környező áruházak tehermentesítését, de cél volt természetesen az is, hogy csökkenteni tudják a fuvarozás költségeit.
Arra törekednek, hogy a kiszállítási szolgáltatásuk minőségét folyamatosan tovább növeljék egyedi igényekre szabható időkapuval, időpontfoglalással, online rendelési lehetőséggel, de akár halasztott fizetéssel, vagy hitelkeret-opcióval is.
– Nap mint nap azon dolgozunk, hogy a jelenlegi több tízezer vevőnkkel való együttműködés még hatékonyabb, még sikeresebb legyen, továbbá, hogy odaadásunk és szolgáltatásunk még több vásárlóhoz eljusson – mondja Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. – Partnereink munkáját például ingyenes honlapkészítő programmal segítjük, amellyel bármelyik étterem könnyen és gyorsan készíthet magának egy praktikusan használható honlapot. Hamarosan indul a megújult METRO MAX webshop szolgáltatásunk is, melynek segítségével bárhol, bármilyen eszközről intézhető lesz a bevásárlás.
A METRO támogatta a 2017-es évi Sirha kiállítás és Bocuse d’Or magyarországi döntőjét, emellett arra is büszkék, hogy a múlt évi Michelin Kalauz régi és új magyar díjazottjainak is ők nyújthatták át a rangos elismeréseket.
A Magyarországon általánosan tapasztalható munkaerőhiány sajnos begyűrűzött a HoReCa-szektorba is, egyre nagyobb kihívással küzdenek a vendéglátósok a szakemberek, kiszolgáló személyzet megtalálásával és megtartásával. Éppen ezért a METRO olyan saját márkás, illetve konyhakész (Ready to Cook) termékkör kifejlesztésével is igyekszik vevői segítségére lenni, amelyekkel nemcsak időt, de energiát és pénzt is megtakaríthatnak. //
Vevőkör:
HORECA ÉS RETAIL
Főbb forgalmazott kategóriák:
FOOD ÉS NON-FOOD TERMÉKEK
Bruttó forgalom, 2016.:
184,7 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
189,7 MRD HUF
Honlap: www.metro.hu
Területi lefedettség:
KELET-, KÖZÉP-, NYUGAT-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
A kígyó éve – Gasztronómiai várakozások
Rejtett lehetőségeket, nagy átalakulásokat, bölcs alkalmazkodást ígér a kínai asztrológia…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >