Folyamatosan fejleszti szolgáltatásait a METRO
A METRO-nál azt vallják, hogy a minőségi és szakszerű szolgáltatás kulcsa a folyamatos fejlődés.

Horváth Imre
ügyvezető igazgató
METRO
Tavaly a cég nagy ívű logisztikai fejlesztéseket hajtott végre kiszállítási szolgáltatásuk támogatására. 2017 júliusában avatták fel a METRO új átadópontjait Balatonszentgyörgyön és Székesfehérváron. Az innovatív megoldás elősegíti a környező áruházak tehermentesítését, de cél volt természetesen az is, hogy csökkenteni tudják a fuvarozás költségeit.
Arra törekednek, hogy a kiszállítási szolgáltatásuk minőségét folyamatosan tovább növeljék egyedi igényekre szabható időkapuval, időpontfoglalással, online rendelési lehetőséggel, de akár halasztott fizetéssel, vagy hitelkeret-opcióval is.
– Nap mint nap azon dolgozunk, hogy a jelenlegi több tízezer vevőnkkel való együttműködés még hatékonyabb, még sikeresebb legyen, továbbá, hogy odaadásunk és szolgáltatásunk még több vásárlóhoz eljusson – mondja Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. – Partnereink munkáját például ingyenes honlapkészítő programmal segítjük, amellyel bármelyik étterem könnyen és gyorsan készíthet magának egy praktikusan használható honlapot. Hamarosan indul a megújult METRO MAX webshop szolgáltatásunk is, melynek segítségével bárhol, bármilyen eszközről intézhető lesz a bevásárlás.
A METRO támogatta a 2017-es évi Sirha kiállítás és Bocuse d’Or magyarországi döntőjét, emellett arra is büszkék, hogy a múlt évi Michelin Kalauz régi és új magyar díjazottjainak is ők nyújthatták át a rangos elismeréseket.
A Magyarországon általánosan tapasztalható munkaerőhiány sajnos begyűrűzött a HoReCa-szektorba is, egyre nagyobb kihívással küzdenek a vendéglátósok a szakemberek, kiszolgáló személyzet megtalálásával és megtartásával. Éppen ezért a METRO olyan saját márkás, illetve konyhakész (Ready to Cook) termékkör kifejlesztésével is igyekszik vevői segítségére lenni, amelyekkel nemcsak időt, de energiát és pénzt is megtakaríthatnak. //
Vevőkör:
HORECA ÉS RETAIL
Főbb forgalmazott kategóriák:
FOOD ÉS NON-FOOD TERMÉKEK
Bruttó forgalom, 2016.:
184,7 MRD HUF
Bruttó forgalom, 2017.:
189,7 MRD HUF
Honlap: www.metro.hu
Területi lefedettség:
KELET-, KÖZÉP-, NYUGAT-MAGYARORSZÁG
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >