Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első ízesített Nutella-variánsát, a Nutella Peanut-ot, amely a klasszikus kakaós mogyorókrémet pörkölt földimogyoróval ötvözi.
Az új termék elsősorban az amerikai fogyasztók ízlésére szabva készül, és stratégiai szerepet tölt be a vállalat tengerentúli növekedési terveiben – adta hírül a Food Dive.
A Nutella Peanut fejlesztése öt évet vett igénybe. A Ferrero marketingigazgatója, Seth Gonzalez szerint a termék jól tükrözi a vállalat elkötelezettségét az amerikai piac iránt, ahol a földimogyoró népszerűsége az elmúlt két évtizedben folyamatosan nőtt, különösen a pandémia idején.
A USDA adatai szerint az Egyesült Államokban 2022-ben az összes dióféle-fogyasztás 65%-át a földimogyoró adja, évente átlagosan 3,6 kg-ot fogyaszt belőle egy fő. Ennek 60%-a mogyoróvaj formájában kerül a fogyasztókhoz.
A Nutella Peanut nem kíván versenyezni a klasszikus mogyoróvajjal, inkább új ízélményt kínál a márka híveinek. A Ferrero az illinois-i üzemében gyártja majd az újdonságot – ugyanott, ahol eddig is földimogyorós termékei készültek (Butterfinger, Baby Ruth). A szükséges gyártókapacitás 75 millió dolláros beruházással fejleszti a vállalat.
A Ferrero komoly növekedési potenciált lát az új termékben, különösen annak fényében, hogy a Nutella eladásai 2020 óta csaknem megduplázódtak az Egyesült Államokban. A későbbiekben akár további kiszerelések – például snackek vagy töltött édességek – is megjelenhetnek a Nutella Peanut vonalon.
Kapcsolódó cikkeink
Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Új Hajdú grillsajt ízek
A grillsajt a tökéletes termék napjaink korszerű táplálkozási igényeinek kiszolgálására:…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >