Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első ízesített Nutella-variánsát, a Nutella Peanut-ot, amely a klasszikus kakaós mogyorókrémet pörkölt földimogyoróval ötvözi.
Az új termék elsősorban az amerikai fogyasztók ízlésére szabva készül, és stratégiai szerepet tölt be a vállalat tengerentúli növekedési terveiben – adta hírül a Food Dive.
A Nutella Peanut fejlesztése öt évet vett igénybe. A Ferrero marketingigazgatója, Seth Gonzalez szerint a termék jól tükrözi a vállalat elkötelezettségét az amerikai piac iránt, ahol a földimogyoró népszerűsége az elmúlt két évtizedben folyamatosan nőtt, különösen a pandémia idején.
A USDA adatai szerint az Egyesült Államokban 2022-ben az összes dióféle-fogyasztás 65%-át a földimogyoró adja, évente átlagosan 3,6 kg-ot fogyaszt belőle egy fő. Ennek 60%-a mogyoróvaj formájában kerül a fogyasztókhoz.
A Nutella Peanut nem kíván versenyezni a klasszikus mogyoróvajjal, inkább új ízélményt kínál a márka híveinek. A Ferrero az illinois-i üzemében gyártja majd az újdonságot – ugyanott, ahol eddig is földimogyorós termékei készültek (Butterfinger, Baby Ruth). A szükséges gyártókapacitás 75 millió dolláros beruházással fejleszti a vállalat.
A Ferrero komoly növekedési potenciált lát az új termékben, különösen annak fényében, hogy a Nutella eladásai 2020 óta csaknem megduplázódtak az Egyesült Államokban. A későbbiekben akár további kiszerelések – például snackek vagy töltött édességek – is megjelenhetnek a Nutella Peanut vonalon.
Kapcsolódó cikkeink
Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >