Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első ízesített Nutella-variánsát, a Nutella Peanut-ot, amely a klasszikus kakaós mogyorókrémet pörkölt földimogyoróval ötvözi.
Az új termék elsősorban az amerikai fogyasztók ízlésére szabva készül, és stratégiai szerepet tölt be a vállalat tengerentúli növekedési terveiben – adta hírül a Food Dive.
A Nutella Peanut fejlesztése öt évet vett igénybe. A Ferrero marketingigazgatója, Seth Gonzalez szerint a termék jól tükrözi a vállalat elkötelezettségét az amerikai piac iránt, ahol a földimogyoró népszerűsége az elmúlt két évtizedben folyamatosan nőtt, különösen a pandémia idején.
A USDA adatai szerint az Egyesült Államokban 2022-ben az összes dióféle-fogyasztás 65%-át a földimogyoró adja, évente átlagosan 3,6 kg-ot fogyaszt belőle egy fő. Ennek 60%-a mogyoróvaj formájában kerül a fogyasztókhoz.
A Nutella Peanut nem kíván versenyezni a klasszikus mogyoróvajjal, inkább új ízélményt kínál a márka híveinek. A Ferrero az illinois-i üzemében gyártja majd az újdonságot – ugyanott, ahol eddig is földimogyorós termékei készültek (Butterfinger, Baby Ruth). A szükséges gyártókapacitás 75 millió dolláros beruházással fejleszti a vállalat.
A Ferrero komoly növekedési potenciált lát az új termékben, különösen annak fényében, hogy a Nutella eladásai 2020 óta csaknem megduplázódtak az Egyesült Államokban. A későbbiekben akár további kiszerelések – például snackek vagy töltött édességek – is megjelenhetnek a Nutella Peanut vonalon.
Kapcsolódó cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >Megújítja a Z generáció kedvéért a Danone az Activiát
Jelentős márkafrissítésről és új termék bevezetéséről tett bejelentést az amerikai…
Tovább olvasom >A GLP-1 szereket használóknak kínál joghurtitalt a Danone az USA-ban
A Danone az Oikos márka legújabb termékével, az Oikos Fusion…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: a nemzeti kormányra mindig számíthatnak a magyar gazdák
A kormány egyik legfontosabb szövetségesei a magyar gazdák, ezért a…
Tovább olvasom >