Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első ízesített Nutella-variánsát, a Nutella Peanut-ot, amely a klasszikus kakaós mogyorókrémet pörkölt földimogyoróval ötvözi.
Az új termék elsősorban az amerikai fogyasztók ízlésére szabva készül, és stratégiai szerepet tölt be a vállalat tengerentúli növekedési terveiben – adta hírül a Food Dive.
A Nutella Peanut fejlesztése öt évet vett igénybe. A Ferrero marketingigazgatója, Seth Gonzalez szerint a termék jól tükrözi a vállalat elkötelezettségét az amerikai piac iránt, ahol a földimogyoró népszerűsége az elmúlt két évtizedben folyamatosan nőtt, különösen a pandémia idején.
A USDA adatai szerint az Egyesült Államokban 2022-ben az összes dióféle-fogyasztás 65%-át a földimogyoró adja, évente átlagosan 3,6 kg-ot fogyaszt belőle egy fő. Ennek 60%-a mogyoróvaj formájában kerül a fogyasztókhoz.
A Nutella Peanut nem kíván versenyezni a klasszikus mogyoróvajjal, inkább új ízélményt kínál a márka híveinek. A Ferrero az illinois-i üzemében gyártja majd az újdonságot – ugyanott, ahol eddig is földimogyorós termékei készültek (Butterfinger, Baby Ruth). A szükséges gyártókapacitás 75 millió dolláros beruházással fejleszti a vállalat.
A Ferrero komoly növekedési potenciált lát az új termékben, különösen annak fényében, hogy a Nutella eladásai 2020 óta csaknem megduplázódtak az Egyesült Államokban. A későbbiekben akár további kiszerelések – például snackek vagy töltött édességek – is megjelenhetnek a Nutella Peanut vonalon.
Kapcsolódó cikkeink
Rakétaként lőtt ki a Kellogg részvénye: Ferrero-vásárlás lehet a háttérben
Ritkán látni olyat, hogy egy nagy nyugati tőzsdén egy ismert…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >