Fókuszban az ügyfélélmény: a magyar piac leginnovatívabb kereskedőit díjazzák
A Mastercard támogatásával idén is meghirdették Az Év Kereskedője versenyt, amely elsősorban a minél jobb ügyfélélményt nyújtó, innovatív kereskedelmi megoldásokat díjazza. A szervezők augusztus 21-ig várják a pályázatokat.
„A digitalizáció nem csak a fizetési folyamatokra, de a kereskedelemre, és a vásárlók elvárásaira is hatással van. Az üzleteknek alkalmazkodniuk kell a változásokhoz, mi pedig ehhez szeretnénk szakmai támogatást nyújtani. A verseny során díjazzuk a leginnovatívabb megoldásokat, és elősegítjük, hogy a legjobb ötletek megvalósítói megfelelő elismerésben részesüljenek” – mondta Eölyüs Endre, a verseny fő támogatójaként szerepet vállaló Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Az idei évben készítünk egy kutatást is, amellyel a hazai kiskereskedelmi szektor aktuális helyzetét szeretnék felmérni. Ez a kutatás, ahogyan az idei verseny is az internetes, és a hagyományos ügyfélélményre fókuszál”-tette hozzá Eölyüs Endre.
Egyértelműen látszik, hogy a jó ügyfélélmény egyre fontosabbá válik a vásárlók számára. Az iparági szereplőknek azt kell elérniük, hogy vásárláskor az ügyfelek ne csak egy terméket vagy egy szolgáltatást, hanem igazi élélményt kapjanak. Az idei versenykategóriákat ezen szempont figyelembe vételével alakították ki.
A versenyzők 2019-ben a „Legjobb in-store ügyfélélmény”, a „Legjobb közösségi élmény”, valamint a „Legjobb ügyfélfolyamat” kategóriákban nyújthatják be pályázataikat, „Az Év Kereskedője” címet a legkiemelkedőbb megoldással pályázó bolt fogja megkapni.
„Amikor egy vásárló ellátogat egy üzletbe, vagy egy webshopba, azt várja, hogy az élménye minden eddiginél személyre szabottabb legyen. Globálisan például a vásárlások nagy része továbbra is hagyományos boltokban történik, de sokan már az előtt, hogy ide belépnének, valamilyen digitális csatornán megkezdik a vásárlást. A kereskedőnek az a dolga, hogy a vásárlót végig vezesse a teljes folyamaton, és minden esetben választ adjon a felmerülő igényekre. Internetes, főleg mobilos vásárlás esetén különösen fontos, hogy a vásárlással összefüggő minden lépés logikusan következzen egymásból, hogy a vásárlás a lehető legkönnyebb legyen – tette hozzá Mondovics Péter, a Mastercard marketing vezetője.
A szervezők célja, hogy visszacsatolást adjanak a kiskereskedelmi szereplőknek, valamint elősegítsék a haza piac fejlődését. Az „Év Kereskedőjét” ennek megfelelően személyre szabott ügyfélélmény kutatással, valamint tanácsadással jutalmazzák, a kategóriagyőztesek pedig csoportos service design workshopon vehetnek részt, aminek segítségével tovább fejleszthetik szolgáltatásaikat.
Az Év Kereskedője verseny díjazottjai a szakmai elismerés mellett egy éven át használhatják a nyerteseknek járó címet és logót, valamint értékes médiamegjelenéseket is kapnak.
A verseny szervezője a Wonderduck Ügynökség, szakmai partnere a Trade magazin.
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >