Fókuszban a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítménye

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 05. 12. 15:57

Megnyitották a világ legnagyobb csomagolástechnikai szakvásárát Düsseldorfban, csütörtökön. Az interpack 60 országból érkezett 2 700 kiállítója, köztük hét magyar vállalat mintegy 170 ezer érdeklődőre számíthat, 120 országból, május 18-ig.

– A tizenkilenc kiállítási csarnokból tízben a csomagolás technológiai fejlesztéseivel, illetve legkorszerűbb berendezéseivel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Utána a legnagyobb kínálat csomagolóanyagokból, csomagolási eszközökből, továbbá csomagolóanyaggyártó gépekből várja a szakmai látogatókat.
Hangsúlyozza, hogy a legutóbbi, 2008. évi interpackhoz képest leginkább az édességek és sütőipari termékek csomagolásához szükséges berendezések fejlődtek, a hozzájuk kapcsolódó technológiai folyamatokkal együtt.

Máté Szilvia felhívja a figyelmet az interpack keretében rendezett „innovációs park” kiállításra. Ott a vásár rendezői a csomagolást, mint a különböző árucikkek hozzáadott értékét állítják fókuszba. Címe: „Az élet minősége”. Az érzékek, egészség, identitás, egyszerűség és esztétika szempontjából mutatnak be olyan csomagolási megoldásokat, amelyek megfelelnek a fogyasztók új igényeinek. Ezzel nem csak a csomagolási ágazat eredményességét szolgálják, hanem hozzájárulnak a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítményéhez is.

Bajai Ernő

Kapcsolódó cikkeink