Fókuszban a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítménye
Megnyitották a világ legnagyobb csomagolástechnikai szakvásárát Düsseldorfban, csütörtökön. Az interpack 60 országból érkezett 2 700 kiállítója, köztük hét magyar vállalat mintegy 170 ezer érdeklődőre számíthat, 120 országból, május 18-ig.
– A tizenkilenc kiállítási csarnokból tízben a csomagolás technológiai fejlesztéseivel, illetve legkorszerűbb berendezéseivel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Utána a legnagyobb kínálat csomagolóanyagokból, csomagolási eszközökből, továbbá csomagolóanyaggyártó gépekből várja a szakmai látogatókat.
Hangsúlyozza, hogy a legutóbbi, 2008. évi interpackhoz képest leginkább az édességek és sütőipari termékek csomagolásához szükséges berendezések fejlődtek, a hozzájuk kapcsolódó technológiai folyamatokkal együtt.
Máté Szilvia felhívja a figyelmet az interpack keretében rendezett „innovációs park” kiállításra. Ott a vásár rendezői a csomagolást, mint a különböző árucikkek hozzáadott értékét állítják fókuszba. Címe: „Az élet minősége”. Az érzékek, egészség, identitás, egyszerűség és esztétika szempontjából mutatnak be olyan csomagolási megoldásokat, amelyek megfelelnek a fogyasztók új igényeinek. Ezzel nem csak a csomagolási ágazat eredményességét szolgálják, hanem hozzájárulnak a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítményéhez is.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >