Fókuszban a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítménye
Megnyitották a világ legnagyobb csomagolástechnikai szakvásárát Düsseldorfban, csütörtökön. Az interpack 60 országból érkezett 2 700 kiállítója, köztük hét magyar vállalat mintegy 170 ezer érdeklődőre számíthat, 120 országból, május 18-ig.
– A tizenkilenc kiállítási csarnokból tízben a csomagolás technológiai fejlesztéseivel, illetve legkorszerűbb berendezéseivel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Utána a legnagyobb kínálat csomagolóanyagokból, csomagolási eszközökből, továbbá csomagolóanyaggyártó gépekből várja a szakmai látogatókat.
Hangsúlyozza, hogy a legutóbbi, 2008. évi interpackhoz képest leginkább az édességek és sütőipari termékek csomagolásához szükséges berendezések fejlődtek, a hozzájuk kapcsolódó technológiai folyamatokkal együtt.
Máté Szilvia felhívja a figyelmet az interpack keretében rendezett „innovációs park” kiállításra. Ott a vásár rendezői a csomagolást, mint a különböző árucikkek hozzáadott értékét állítják fókuszba. Címe: „Az élet minősége”. Az érzékek, egészség, identitás, egyszerűség és esztétika szempontjából mutatnak be olyan csomagolási megoldásokat, amelyek megfelelnek a fogyasztók új igényeinek. Ezzel nem csak a csomagolási ágazat eredményességét szolgálják, hanem hozzájárulnak a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítményéhez is.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >