Fókuszban a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítménye
Megnyitották a világ legnagyobb csomagolástechnikai szakvásárát Düsseldorfban, csütörtökön. Az interpack 60 országból érkezett 2 700 kiállítója, köztük hét magyar vállalat mintegy 170 ezer érdeklődőre számíthat, 120 országból, május 18-ig.
– A tizenkilenc kiállítási csarnokból tízben a csomagolás technológiai fejlesztéseivel, illetve legkorszerűbb berendezéseivel ismerkedhetnek meg az érdeklődők – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Utána a legnagyobb kínálat csomagolóanyagokból, csomagolási eszközökből, továbbá csomagolóanyaggyártó gépekből várja a szakmai látogatókat.
Hangsúlyozza, hogy a legutóbbi, 2008. évi interpackhoz képest leginkább az édességek és sütőipari termékek csomagolásához szükséges berendezések fejlődtek, a hozzájuk kapcsolódó technológiai folyamatokkal együtt.
Máté Szilvia felhívja a figyelmet az interpack keretében rendezett „innovációs park” kiállításra. Ott a vásár rendezői a csomagolást, mint a különböző árucikkek hozzáadott értékét állítják fókuszba. Címe: „Az élet minősége”. Az érzékek, egészség, identitás, egyszerűség és esztétika szempontjából mutatnak be olyan csomagolási megoldásokat, amelyek megfelelnek a fogyasztók új igényeinek. Ezzel nem csak a csomagolási ágazat eredményességét szolgálják, hanem hozzájárulnak a márkagyártók és kereskedők jobb piaci teljesítményéhez is.
Bajai Ernő
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >