Fókuszban a fenntarthatóság az Essitynél

Nagy Réka
customer marketing
manager
Essity Hungary
A POPAI Magyarország májusi ülésén Nagy Réka, az Essity Hungary customer marketing managere mutatta be a vállalat nemzetközi, régiós és hazai fenntarthatósági törekvéseit. A bevezetőben a vállalat márkái, piacrészei mellett arra is rávilágított, miért különösen fontos és érzékeny téma az egyszer használatos, eldobható cikkek esetén a fenntarthatóság. Az Essity közel 30 éve foglalkozik ezzel a kérdéssel, hiszen a svéd anyavállalat hatalmas erdőkkel gazdálkodik, amelyek a vállalat higiéniai termékeinek alapanyagát biztosítják. Bár a két cég 2017-ben különvált, a szemlélet és a felelősségtudat megmaradt.
Az Essity a körforgásos modell szellemében törekszik a felelős és fenntartható alapanyag-beszerzésre, gyártásra, működésre, hulladékkezelésre, figyelembe véve a fogyasztók és a partnerek elvárásait is. A társadalmi felelősségvállalást többek közt a családi munkamegosztás egyenlőbbé tételével, a környezetvédelmet az alternatív nedvszívó anyagok és a környezetbarát műanyagok használatával, a csomagolás és az in-store kommunikáció átgondolásával valósítják meg. Nagy Réka kiemelte, hogy fontosnak tartják a fenntarthatóság kommunikálását minden felületen, kiemelten a termékeken, a vásárlás helyén és a közösségi médiában, influenszereken keresztül is. //
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >