Fókuszban a fenntarthatóság az Essitynél

Nagy Réka
customer marketing
manager
Essity Hungary
A POPAI Magyarország májusi ülésén Nagy Réka, az Essity Hungary customer marketing managere mutatta be a vállalat nemzetközi, régiós és hazai fenntarthatósági törekvéseit. A bevezetőben a vállalat márkái, piacrészei mellett arra is rávilágított, miért különösen fontos és érzékeny téma az egyszer használatos, eldobható cikkek esetén a fenntarthatóság. Az Essity közel 30 éve foglalkozik ezzel a kérdéssel, hiszen a svéd anyavállalat hatalmas erdőkkel gazdálkodik, amelyek a vállalat higiéniai termékeinek alapanyagát biztosítják. Bár a két cég 2017-ben különvált, a szemlélet és a felelősségtudat megmaradt.
Az Essity a körforgásos modell szellemében törekszik a felelős és fenntartható alapanyag-beszerzésre, gyártásra, működésre, hulladékkezelésre, figyelembe véve a fogyasztók és a partnerek elvárásait is. A társadalmi felelősségvállalást többek közt a családi munkamegosztás egyenlőbbé tételével, a környezetvédelmet az alternatív nedvszívó anyagok és a környezetbarát műanyagok használatával, a csomagolás és az in-store kommunikáció átgondolásával valósítják meg. Nagy Réka kiemelte, hogy fontosnak tartják a fenntarthatóság kommunikálását minden felületen, kiemelten a termékeken, a vásárlás helyén és a közösségi médiában, influenszereken keresztül is. //
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Zewa nedves toalettpapír nedves toalettpapír termékcsalád, 42 db és 80 db
A Zewa márka bemutatja a nedves toalettpapírok új generációját! Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >