Fokozza online jelenlétét az olasz Bennet üzletlánc
A változó vásárlói szokásoknak való jobb megfelelés érdekében kívánja növelni jelenlétét a digitális csatornákban a hipermarket és bevásárlóközpont szegmensben piacvezető olasz Bennet kereskedelmi lánc. Tavaly júniusban elindított új weboldalát követően most applikációval segíti a felhasználókat a mobilvásárlásban.
Az alkalmazásban két online vásárlási mód választható: a 60 üzletben elérhető click&collect szolgáltatás, a Bennetdrive és a házhozszállítást is magába foglaló „Bennet at home”. Az appban elérhetők a lánc akciós újságjai, valamint használható a Bennet club hűségkártya és kuponok, de az újabb verziók további lehetőségekkel bővülnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új korszak a világgazdaságban? – Új kihívások hazánk előtt
2025 májusa a világgazdaságban a változások felgyorsulását hozta. A Közel-Keleten…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új ciklus, stabil működés, változatlan irány – bizalmat kapott az ÖRT vezetése
Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közgyűlése megerősítette a szervezet közvetlen…
Tovább olvasom >