Fokozza online jelenlétét az olasz Bennet üzletlánc
A változó vásárlói szokásoknak való jobb megfelelés érdekében kívánja növelni jelenlétét a digitális csatornákban a hipermarket és bevásárlóközpont szegmensben piacvezető olasz Bennet kereskedelmi lánc. Tavaly júniusban elindított új weboldalát követően most applikációval segíti a felhasználókat a mobilvásárlásban.
Az alkalmazásban két online vásárlási mód választható: a 60 üzletben elérhető click&collect szolgáltatás, a Bennetdrive és a házhozszállítást is magába foglaló „Bennet at home”. Az appban elérhetők a lánc akciós újságjai, valamint használható a Bennet club hűségkártya és kuponok, de az újabb verziók további lehetőségekkel bővülnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >A vevői elégedettség a legjobb befektetésünk!
A dekonjunktúra időszakát éljük, ráadásul a hazai kiskereskedelmet más terhek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >