Fokozza online jelenlétét az olasz Bennet üzletlánc
A változó vásárlói szokásoknak való jobb megfelelés érdekében kívánja növelni jelenlétét a digitális csatornákban a hipermarket és bevásárlóközpont szegmensben piacvezető olasz Bennet kereskedelmi lánc. Tavaly júniusban elindított új weboldalát követően most applikációval segíti a felhasználókat a mobilvásárlásban.
Az alkalmazásban két online vásárlási mód választható: a 60 üzletben elérhető click&collect szolgáltatás, a Bennetdrive és a házhozszállítást is magába foglaló „Bennet at home”. Az appban elérhetők a lánc akciós újságjai, valamint használható a Bennet club hűségkártya és kuponok, de az újabb verziók további lehetőségekkel bővülnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb bevásárlóközpontját újította fel az Indotek Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Karácsonyi sokk a kereskedelemben: most először fizethetünk kevesebb helyen bankkártyával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: trendek 2025-ben és kilátások 2026-ra
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az élelmiszerláncok többsége nyitva tart december 24-én délig
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
