Fokozza online jelenlétét az olasz Bennet üzletlánc
A változó vásárlói szokásoknak való jobb megfelelés érdekében kívánja növelni jelenlétét a digitális csatornákban a hipermarket és bevásárlóközpont szegmensben piacvezető olasz Bennet kereskedelmi lánc. Tavaly júniusban elindított új weboldalát követően most applikációval segíti a felhasználókat a mobilvásárlásban.
Az alkalmazásban két online vásárlási mód választható: a 60 üzletben elérhető click&collect szolgáltatás, a Bennetdrive és a házhozszállítást is magába foglaló „Bennet at home”. Az appban elérhetők a lánc akciós újságjai, valamint használható a Bennet club hűségkártya és kuponok, de az újabb verziók további lehetőségekkel bővülnek majd.
Kapcsolódó cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >Három új üzlettel bővült a SPAR hálózata Albániában
Tovább erősíti jelenlétét a SPAR Albániában: három újonnan nyílt üzletének…
Tovább olvasom >A portugál fogyasztók túlnyomó többsége továbbra is szereti a fizikai boltokat
Bár a portugál fogyasztók 22%-a vásárol online, túlnyomórészt továbbra is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több esély, kevesebb macera: a jó promóció receptje
Tolnai Gábor, a Kantar Hoffmann divízióigazgatója idén is a Promóciók…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >