Fokozza jelenlétét a Pernod Ricard az USA-ban és Mexikóban
A hírek szerint a francia italóriás növelte részesedését az amerikai a Sovereign Brands-ben és bevásárolta magát a Lenny Kravitz nevével fémjelzett mexikói Nocheluna Sotol márkába.
A Pernod Ricard döntése, miszerint jelentősen növeli részesedését a Sovereign Brandsben olyan jelentésekből körvonalozódott, amelyek az érdekeltség növelését szolgáló vételi opciókról számoltak be.
Az ügylet pénzügyi részletei nem nyilvánosak, bár egyes beszámolók szerint a két cég közötti szorosabbra fonódó kapcsolat újabb lendületet adott a Pernod Ricard márkái – így a francia Luc Belaire szuperprémium pezsgő, a Bumbu márkanév alatt forgalmazott karibi rumok, a McQueen és a Violet Fog ginek, valamint a Villon francia likőr – eladásának.
Alexandre Ricard, a Pernod elnök-vezérigazgatója elmondta: „Együttműködésünk a Sovereign Brands-szel már eddig is nagyon sikeresnek bizonyult, hiszen az olyan márkák, mint a Bumbu és a Luc Belaire egyre több fogyasztóhoz jutnak el az Egyesült Államokban és külföldön. Úgy vélem, hogy a fogyasztókra koncentráló vállalatokként tökéletesen összeillünk és a kreativitás, innováció és márkaépítés iránti elkötelezettségünkben is osztozunk”.
A két vállalatnak állítólag közös projektjei is vannak folyamatban „egy a tervek szerint a következő hónapokban teljes körűen bevezetésre kerülő márkát illetően”.
Mindeközben a cég növelte jelenlétét a mexikói szeszesitalok piacán is a Mexikóban és az Egyesült Államokban ebben a hónapban (október) bevezetett Nocheluna Sotol felvásárlásával.
Kapcsolódó cikkeink
150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >Megveszi a Wonder a Grubhubot
650 millió dollárért vásárolja meg a Wonder a Grubhubot a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >