Fokozza jelenlétét a Pernod Ricard az USA-ban és Mexikóban
A hírek szerint a francia italóriás növelte részesedését az amerikai a Sovereign Brands-ben és bevásárolta magát a Lenny Kravitz nevével fémjelzett mexikói Nocheluna Sotol márkába.
A Pernod Ricard döntése, miszerint jelentősen növeli részesedését a Sovereign Brandsben olyan jelentésekből körvonalozódott, amelyek az érdekeltség növelését szolgáló vételi opciókról számoltak be.
Az ügylet pénzügyi részletei nem nyilvánosak, bár egyes beszámolók szerint a két cég közötti szorosabbra fonódó kapcsolat újabb lendületet adott a Pernod Ricard márkái – így a francia Luc Belaire szuperprémium pezsgő, a Bumbu márkanév alatt forgalmazott karibi rumok, a McQueen és a Violet Fog ginek, valamint a Villon francia likőr – eladásának.
Alexandre Ricard, a Pernod elnök-vezérigazgatója elmondta: „Együttműködésünk a Sovereign Brands-szel már eddig is nagyon sikeresnek bizonyult, hiszen az olyan márkák, mint a Bumbu és a Luc Belaire egyre több fogyasztóhoz jutnak el az Egyesült Államokban és külföldön. Úgy vélem, hogy a fogyasztókra koncentráló vállalatokként tökéletesen összeillünk és a kreativitás, innováció és márkaépítés iránti elkötelezettségünkben is osztozunk”.
A két vállalatnak állítólag közös projektjei is vannak folyamatban „egy a tervek szerint a következő hónapokban teljes körűen bevezetésre kerülő márkát illetően”.
Mindeközben a cég növelte jelenlétét a mexikói szeszesitalok piacán is a Mexikóban és az Egyesült Államokban ebben a hónapban (október) bevezetett Nocheluna Sotol felvásárlásával.
Kapcsolódó cikkeink
AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával segíti a karácsonyi ajándékvásárlást a Target
A Target bemutatta generatív AI-alapú Bullseye Gift Finder eszközét, amely…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >