Fokozza jelenlétét a Pernod Ricard az USA-ban és Mexikóban
A hírek szerint a francia italóriás növelte részesedését az amerikai a Sovereign Brands-ben és bevásárolta magát a Lenny Kravitz nevével fémjelzett mexikói Nocheluna Sotol márkába.
A Pernod Ricard döntése, miszerint jelentősen növeli részesedését a Sovereign Brandsben olyan jelentésekből körvonalozódott, amelyek az érdekeltség növelését szolgáló vételi opciókról számoltak be.
Az ügylet pénzügyi részletei nem nyilvánosak, bár egyes beszámolók szerint a két cég közötti szorosabbra fonódó kapcsolat újabb lendületet adott a Pernod Ricard márkái – így a francia Luc Belaire szuperprémium pezsgő, a Bumbu márkanév alatt forgalmazott karibi rumok, a McQueen és a Violet Fog ginek, valamint a Villon francia likőr – eladásának.
Alexandre Ricard, a Pernod elnök-vezérigazgatója elmondta: „Együttműködésünk a Sovereign Brands-szel már eddig is nagyon sikeresnek bizonyult, hiszen az olyan márkák, mint a Bumbu és a Luc Belaire egyre több fogyasztóhoz jutnak el az Egyesült Államokban és külföldön. Úgy vélem, hogy a fogyasztókra koncentráló vállalatokként tökéletesen összeillünk és a kreativitás, innováció és márkaépítés iránti elkötelezettségünkben is osztozunk”.
A két vállalatnak állítólag közös projektjei is vannak folyamatban „egy a tervek szerint a következő hónapokban teljes körűen bevezetésre kerülő márkát illetően”.
Mindeközben a cég növelte jelenlétét a mexikói szeszesitalok piacán is a Mexikóban és az Egyesült Államokban ebben a hónapban (október) bevezetett Nocheluna Sotol felvásárlásával.
Kapcsolódó cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Dark store koncepciót tesztel a Walmart
A Walmart újabb lépést tesz e-kereskedelmi terjeszkedése érdekében: az amerikai…
Tovább olvasom >Fagyasztott ételeket kínál a Nissin az egészségtudatos fogyasztóknak
A japán instant tészta-gyártó, a Nissin Foods bemutatta első amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >