Fogyókúrán a britek: esett az élelmiszer-áruházak értékesítése
Éves szinten a brit kiskereskedelmi értékesítés volumene augusztusban 0,4 %-kal
emelkedett. Az élelmiszer áruházak értékesítése 3,5 %-os csökkenést, míg a nem élelmiszer áruházak értékesítése 4,6 %-os emelkedést mutatott.
Havi szinten augusztusban a kiskereskedelmi értékesítés volumene a várakozásokkal ellentétben 0,5 százalékkal csökkent, a júliusi felülvizsgált és 1,1 százalékos bővülésről 0,8 százalékosra módosított után. Az előzetes várakozások havi szinten 0,3, éves szinten 2 százalékos emelkedésről szóltak.
Havi szinten az értékesítések az élelmiszer áruházak esetében 0,5 százalékkal, míg a nem élelmiszer áruházak tekintetében pedig 0,7 százalékkal csökkent. Az értékesítés volumene az augusztussal záródó háro hónap folyamán 1,4 százalékkal emelkedett az előző három hónapban mérthez képest.
Az összes értékesítés volumene a júniustól augusztusig tartó időszakban 0,7 százalékkal emelkedett az előző év hasonló időszakához képest. A szezonálisan kiigazított adatok alapján a kiskereskedelmi értékesítés érték alapján augusztusban 1,9 százalékkal volt magasabb, mint 2009 augusztusában. Az augusztussal záródó három hónap folyamán pedig 2,3 százalékkal nőtt az előző év megegyező időszakához képest – írja a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >