Fogyókúrán a britek: esett az élelmiszer-áruházak értékesítése
Éves szinten a brit kiskereskedelmi értékesítés volumene augusztusban 0,4 %-kal
emelkedett. Az élelmiszer áruházak értékesítése 3,5 %-os csökkenést, míg a nem élelmiszer áruházak értékesítése 4,6 %-os emelkedést mutatott.
Havi szinten augusztusban a kiskereskedelmi értékesítés volumene a várakozásokkal ellentétben 0,5 százalékkal csökkent, a júliusi felülvizsgált és 1,1 százalékos bővülésről 0,8 százalékosra módosított után. Az előzetes várakozások havi szinten 0,3, éves szinten 2 százalékos emelkedésről szóltak.
Havi szinten az értékesítések az élelmiszer áruházak esetében 0,5 százalékkal, míg a nem élelmiszer áruházak tekintetében pedig 0,7 százalékkal csökkent. Az értékesítés volumene az augusztussal záródó háro hónap folyamán 1,4 százalékkal emelkedett az előző három hónapban mérthez képest.
Az összes értékesítés volumene a júniustól augusztusig tartó időszakban 0,7 százalékkal emelkedett az előző év hasonló időszakához képest. A szezonálisan kiigazított adatok alapján a kiskereskedelmi értékesítés érték alapján augusztusban 1,9 százalékkal volt magasabb, mint 2009 augusztusában. Az augusztussal záródó három hónap folyamán pedig 2,3 százalékkal nőtt az előző év megegyező időszakához képest – írja a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >